Gast Geplaatst: 13 december 2000 Geplaatst: 13 december 2000 Vraagje is het (en zoja hoe) mogelijk om al die radiokanalen via de astra m.b.v. een seca-tuner te ontvangen b.v. 70's hits 80's hits en zo nog een kleine 140 zenders??<P>ik heb n.l bij slecht 5 of 6 stations geluid en verder niets dan stilte.<P>groetjes Ferry.....<BR>
Gast Geplaatst: 16 december 2000 Geplaatst: 16 december 2000 Helaas heb je andere apparatuur nodig om de bitstream uit elkaar te peuteren... Koop eens het blad 'Hopper Guide', daarin vindt je een complete lijst met alle satellieten, alle transponders, alle zenders en hun frequentie, parameters en coderingen, daarmee kun je precies zien waar je aantoe bent.<P><P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 Ik ben ook op zoek naar een manier om de radiokanalen van bijvoorbeeld D+ te kunnen beluisteren. Volgens de SatHopper worden ze gecodeerd volgens hetzelfde systeem als de TV kanalen, maar ik krijg ze niet "aan de praat". Op de sirius lukt het bij een paar kanalen wel.<BR>Heeft iemand een tip?<P>Groeten,<P>Bubbels
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 Als je het NL pakket van C+ TV kan ontvangen moet je ook de radiokanalen hebben. Dit zijn er een stuk of 15 . Rad 1 - 5 , Sky rad., radio538, classic FM, etc. Verder zitten er nog erg veel FTA zenders op. Veel Radiokanalen zijn van het duitse Pr....e pakket. Hiervoor moet je dus wel de benodigde codes hebben.<P>Borry<BR>
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 De 70/80 hits kanalen behoren tot de multimusic lineup. Deze zijn in cryptoworks gecodeerd. Hier horen nog zo'n 100 zenders bij.
Aanbevolen berichten