Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ben aan het rommelen wat opvalt dat de devoy file bij mij geen c+1nl geeft ondanks de au c+2nl wel ,heb ook gemerkt da c+1 op 0d zit en c+2 op 0e zit ondanks dat de devoy au is wil c+1 niet aan de gang

Geplaatst:

Pas op, c+ is volgens mij nog steeds aan experimenteren op c+ 1, het probleem op de nederlandse kanalen zat ook in de originele kaarten, da's nu voorbij, met uitzondering van c+ 1, is er iemand die (domme vraag, maar je weet het niet) een origineel abbo heeft en vanavond de Matrix heeft gekeken? En zo ja, heb je last van uitval gehad? <P>CAM machines blijven overigens gewoon draaien, no problem.<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Geplaatst:

origelele kaart werkt goed, geen uitval<BR>eigen kaart org. doet c1 en 16/9 het niet.<BR>zoals ik begrijp is hier een andere key voor?<P>heb ook gezien dat de dec keys plotseling weer werken behalve weer c1 en 16/9.<BR>welke keys zijn er nodig voor deze 2 kanalen?<BR>

Geplaatst:

Ik heb geen problemen op m'n pioneer met een goldwafer, een ook niet met het orginele kaartje.<BR>Groetjes Henri<P>------------------<BR>

Geplaatst:

piccard-2 met culluh 1.3 werkt ook gewoon goed op cam en op seca-pioneer. Feb-keys zijn binnen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.