satmarc Geplaatst: 1 september 2003 Geplaatst: 1 september 2003 Als ik in downloader een flash 512kb file bewerk door er de nieuwe EMU codes in te zetten, en wil deze weer in mijn ontvanger zetten, is er dan alleen een bepaald block wat ik in FLASH CVT moet proggen, en werkt het dan ook op deze manier ? Wie kan mij verder helpen ? Groeten, SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
MJB Geplaatst: 2 september 2003 Geplaatst: 2 september 2003 @ Satmarc, In de site van de philps club is een goede handleiding te vinden http://philipsclub.host.sk/ zie bij club downloads onder uitleg Succes, Zapdos
Gast Geplaatst: 2 september 2003 Geplaatst: 2 september 2003 Citaat: @ Satmarc, In de site van de philps club is een goede handleiding te vindenhttp://philipsclub.host.sk/ zie bij club downloads onder uitleg Succes, Zapdos Hetzelfde is ook te vinden bij de FAQ !
satmarc Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Geplaatst: 2 september 2003 Bedankt voor de geweldige uitleg, ik strand alleen nog op 1 probeem : In Flash CVT lees ik 2 blokken met code secties. Ik wil deze blokken aanvinken, maar Flash CVT vinkt automatisch de tcs en tpt blokken mee aan met als gevolg dat het nog ontzettend lang duurt voor de lijst weer in de ontvanger staat. Ik laat de ontvanger gewoon in -SE- mode staan zoals beschreven in de uitleg. Wie o wie kan mij helpen ?? SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
MJB Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 @Satmarc, Dit is bij mij ook het geval en het duurt dus +/- 18 min. MZ is hier ook van op de hoogte ik weet niet of er in de toekomst nog wat aangedaan wordt maar 18 min proggen of 240 min ??? dan maar een paar vinkje meer Grtz, Zapdos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen