Gast Geplaatst: 2 september 2003 Geplaatst: 2 september 2003 Ik vraag waarschijnlijk datgene wat eenieder al gevraagd heeft maar toch wederom. Ik wil samen met de buren van UPC af. Dit wil dus zeggen we willen aan de schotel. Na veel lezen/zoeken en doen kom ik tot de conclusie dat qua reciever de Dreambox the way to go is maar ook de prijs. Maar ook dat er veel tuners te patchen zijn. Ik zoek geen harddiskrecording/games/ of fratsen. Nu dan de vragen: 1: Wat is de goedkoopste reciever waar een allcam of iets dergelijks in kan. (gepatched ?) + indicatie wat dat tegenwoordig moet kosten. (bijvoorbeel een Nextwave SUC 2500?) 2: Wat is de beste/formaat schotel als we de volgende sats willen ontvangen: >Astra 1 (beide) >Astra 2 (beide) >Hotbird (beide) >turksat ofzo (alleen de buren) 3: ik kan toch gewoon alp lnb's gebruiken? Zoals ik het nu heb bereken (ik geef toe is met dreambox) kom ik op 750 euro de man uit (1500 totaal). Maar volgens mij kan dit door een andere reciever een stuk lager komen uit te vallen. Wie heeft er een idee of suggestie wat de beste combinatie kan zijn tegen een 'lage' prijs. Bij voorbaat dank. Michael Hensen
Gerdy Geplaatst: 2 september 2003 Geplaatst: 2 september 2003 Eerst en vooral welkom op het board! Jouw vraag is weer zo eentje die al honderden keren gesteld werd en waarbij je weer enkele suggesties gaat krijgen die telkens weer "persoonlijk" zijn. Ben je al even een satellietwinkel binnengestapt en jouw vragen dààr gesteld? Dààr zie je tenminste waar over gepraat wordt en kun je gemakkelijker een "inzicht" krijgen van wat voorgesteld wordt en of het beantwoord aan jouw (jullie) wensen. Begin daar mee en kijk dan even op het board in de specifieke forums hoe "we" hier over dit of dat merk denken en welke de ervaringen er mee zijn! Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen