Ga naar inhoud


geen kwaliteit wel sterkte


Maku

Aanbevolen berichten

Ik ben de hele morgen bezig om mijn bivisiosat te voorzien van een derde lnb. Ik heb nu eindelijk wel signaalsterkte maar geen kwaliteit. Wat kunnen zoal de oorzaken hiervan zijn. Is het zuiver een verkeerde instelling op mijn Humax 5400 of is kan het nog veel meer zijn. De schotel zelf is er niet afgeweest dus ik denk dat de richting nog wel goed is. Als je wel sterkte heb dan heb je toch contact dacht ik. Zal wel fout zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik ben de hele morgen bezig om mijn bivisiosat te voorzien van een derde lnb. Ik heb nu eindelijk wel signaalsterkte maar geen kwaliteit. Wat kunnen zoal de oorzaken hiervan zijn. Is het zuiver een verkeerde instelling op mijn Humax 5400 of is kan het nog veel meer zijn. De schotel zelf is er niet afgeweest dus ik denk dat de richting nog wel goed is. Als je wel sterkte heb dan heb je toch contact dacht ik. Zal wel fout zitten.


hmmm.... waarschijnlijk zit je op een verkeerde SAT kijken... t.o.v. je instellingen, of de diseq schak. is bagger laat andere signalen door...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...