pillie Geplaatst: 2 september 2003 Geplaatst: 2 september 2003 Is er ergens een programma dat bestaande mp3's(die al op de schijf staan)allemaal converteerd naar hetzelfde formaat 320kbs en wat makkelijk te bedienen is. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 Hou je er rekening mee dat wanneer je een 128kb MP3 omzet naar 320kb je heel erg veel verlies van je originele geluid hebt ? Ofwel je gaat een klein prtie data in een heel grote file plaatsen.... Andersom kan het uiteraard wel als je ze klein wilt houden maar om nou kleine (lees: slechte) files naar een hogere bitrate te converteren is "water naar de zee dragen"... ze worden groter maar ik kan me niet voorstellen dat je er qua kwaliteit wat mee op zou schieten. Als je van audio formaat MP3's gaat maken en je kiest DAN de hogere bitrate, dan heeft het WEL zin....
pillie Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Geplaatst: 3 september 2003 Dus gelijk van de CD naar de hoogste bitrate converteren. Ik gebruik nu real player en die zou dat eigenlijk moeten doen,in het optie menu heb ik mp3/320kbs gekozen om naar te converteren maar hij doet het alleen niet. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
phil 3548 Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 Dit is wel mogelijk met het progje advanced mp3 convertor. Ik gebruik het zelf ook en het werkt prima. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Penthe Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Citaat: Is er ergens een programma dat bestaande mp3's(die al op de schijf staan)allemaal converteerd naar hetzelfde formaat 320kbs en wat makkelijk te bedienen is. Je moet het zo zien, je maakt een mp3 op 128kbps, dan word er het nodige aan data weg gegooid en je wav bestand of de cd track word kleiner, jij vraagt nu eigenlijk om weg gegooide data, en dat is onmogelijk. Dus je bestanden worden wel groter maar je behaald geen enkele kwaliteits winst en is dus nutteloos.
Gast Geplaatst: 5 september 2003 Geplaatst: 5 september 2003 Ik maak mp3's vanaf cd met easy cd creator 5 platinum. Werkt perfect en snel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen