Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb navraag gedaan in de winkel gedaan naar het wel of niet werken van mijn pic kaart na het invoeren van de super encryption en kreeg het antwoord dat deze kaartjes niet meer zullen werken klopt dit ??<P>Als dit klopt dan vind ik het raar dat deze kaartjes nog verkocht worden ( geprogrammeerd voor bijna 10000 BEF ) ik dacht gehoord te hebben dat de superencryption in augustus van start ging .<P><BR>nafets<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Sorry maar dit is al meerdere malen aanbod <BR>gekomen in Augustus zal men van 8 bit keys naar 16 gaan en voor de rest niks anders.<BR>Dus uw kaartje zal blijven werken .<BR>En als Canaal+ het anders wenst gaan ze eerst alle originele kaartje bij hun abonnees moeten vervangen .<BR>Leuk kosten plaatje smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nou is niet zo kostelijk als het gebruik van pirate cards, en is wel al begonnen. Canal Satellite FR is begonnen met hun subscribers nieuwe kaartjes toe te sturen. Eind September kunnen de oude in de vuilnisbak.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.