Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allen,<P>heb een spaanse side gevonden waar je een magic card kan kopen waarvan ze beweren dat alle seca pakketten open staan tot het jaar 2003. ???? Kost wel veel geld maar in vergelijk met een abo nog niet een kwart. Als dit zo is zouden wij dat toch ook moeten kunnen doen voor mekaar krijgen? Wie heeft hier enige weet van? <P>De site is www5.gratisweb.com/canalsatelite/<P>groetjes Salu2<P>------------------<BR>

Geplaatst:

OPLICHTERS!!!!!!!!!!<P>Zo bond heb ik het eigenlijk nog nergens gezien.<BR>Ze beginnen met te vertellen, hoe je een gratis ontvanger in de wacht kan slepen, door voor 3 maanden het goedkoopste abonnement af te sluiten bij Canal Sat Dig.<BR>En daarna kan je dan hun geweldige kaart gebruiken, die volgens hun in potentie werkt tot het jaar 2030. Maar, "dan zal CSD wel al lang niet meer bestaan", melden ze humoristisch.<BR>En dan: je kunt er wel bijna 900 zenders mee ontvangen! Dat is toch wat merkwaardig, want er zijn nog geen 400 zenders in seca gecodeerd, maar misschien hebben ze een vooruitziende blik, en worden het er in de toekomst toch nog eens 900....<BR>En dat mooie kaartje, dat wel 30 jaar blijft werken, wat kost dat dan wel? Slechts F 1596,= (incl. verzendkosten). En de garantie? Noppus, is er niet!<BR>Iemand, die een dergelijke zaak weet op te zetten, heeft volgens mij een goede kans om in de toekomst minister van financien te worden.

Geplaatst:

Mensenkinderen, die gasten zijn wel erg creatief...ze sturen een koerier bij je langs om het geld op te halen, dus je hebt echt 0,0 idee wie het zijn, waar ze uithangen...het ergste is dat er vast ook nog idioten zijn die erin trappen. <P>Nou ja, iemand nog interesse in kaartjes die AFN openen tot het jaar 2158? Zo ja, laat dan een envelop met 5000 piek (geen duizendjes graag) achter de derde wasbak van het herentoilet van het centraal station in Amsterdam, de kaart wordt dan zo snel mogelijk tooegestuurd...geen garantie smile.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi allen,<P>Dat dacht ik al, een stelletje o.p. lichters.<BR>Ik kwam de side tegen bij het snuffelen en dacht dit is weird. <P>Jammer dat er zulk schorum bestaat. <P>Groetjes Salu2<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.