Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Ik heb gisteren zowel Miro alsmede de nieuwe MasterCRD Juli/Aug Seca .bin files geschreven op een Goldcard en Piccard met de Aston.hex als eerste.<BR>Via de Strong Seca is alles zichtbaar maar via de Aston CI in de Nokia-9600 geen beeld te krijgen.<BR>Ik durf het op dit board bijna niet te noemen maar met de Sathopper Seca-bins en voor de rest de zelfde procedures werken de beide ontvangers allebei perfect.<P>Wat en/of wie weet waar de verschillen zitten ??????????????????? , dit zijn nou van die dingen waar ik enorm nieuwsgierig van wordt en een uitdaging om dit samen met jullie te vinden.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 0-Cam of C-Cam ... that's the difference. En dan zijn er nog hex'ies voor Humax ook ..<P>Probeer eens een INIT CAM op je MM9xxx .. dan weten we tenminste dat het daar NIET aanligt .. <P><BR><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Beste Filo.Fx, ik heb die vraag op 12 juli al gesteld en is inmiddels al beantwoord in een andere topic over ditzelfde onderwerp,ook de oplossing is hierbij verteld.<P>Rest mij verder te vertellen dat dit ging over SECA (zie ook de.bins in het verhaal).<BR>Waarom je nu zo'n 14 dagen later komt met een Irdeto 0-cam/C-cam verhaal weet ik niet, gezien je aantal postings zal het wel een slipper zijn van je toetsenbord.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Ter info Filo.Fx !!!!!!!!!!!!!!!!<P>Djazzie en de rest, bedankt voor alle goede adviezen.<BR>Ik vond het leuk (hobby toch) om al die verschillen te onderkennen, uit te zoeken maar vooral weer draaiend te krijgen.<BR>De oplossing zit in het feit dat de Ins. 0x16 parameters (bovenin Picbined editor) soms afwijkend is t.o.v. je wel werkende Seca-files.<BR>In mijn geval moet ik voor de Aston-CI veranderen naar Ins.0x16=00 00 00 FF 00 00 FF 90 00 <BR>Soms zie ik op het 4e hexgetal een 03 of 07<BR>Wie weet meer over die verschillen ??? <BR>Aviddv<BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 ja sorrrrrrrrrryyyyyyy héé .. door al die verschillende forums even het noorden kwijt .......... shame on me!<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Aanbevolen berichten