Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een PICCARD geprogd met een jdm programmer.. Alles werkte prima maar na 1 dag bleek de kaart niet meer te werken.<BR>Na de kaart te verwijderen en terug te steken was het in orde maar na een uur viel ze weer uit...<BR>Kent iemand dit probleem en mogelijke oplossingen...<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?

Geplaatst:

Toch een zeer raar probleem heb jij.<BR>Vraag even aan Teebee die weet het mischien.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 09 July 2000).]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pipo:<BR><B>Toch een zeer raar probleem heb jij.<BR>Vraag even aan Teebee die weet het mischien.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Zeker net zo'n probleem als mijn Eurosport, dat knipperde aan en uit, maar wel wat sneller dan 1 x per uur. Dat lag aan een rotte key. Dus: m.i. zou een nieuwe key je misschien kunnen helpen. Vallen echt*alle* kanalen weg of alleen sommige ?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik begrijp het niet maar met welke ontvager werk jij??.<BR>En heb je die problemen al lang??.<BR>Mischien weet ik wel de oplossing.<BR>Groeten smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb eindelijk het probleem opgelost gekregen...<BR>Het bleek uiteindelijk de 16f84 te zijn die defect was...<BR>Bedankt aan allen die getracht hebben mij te helpen...<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Geplaatst:

Beste alphadude<BR>Ik heb ook sinds kort een jdm programmer en pccard1<BR>Ik kan nog steeds de geschikte hex file niet vinden om de hem te programeren voor de canal+ en andere kanalen<BR>Pic21-may werkt bij mij niet.<BR>Kun je mij mischien helpen aan de goede file of een internet adres.<BR>Bij voorbaat mijn dank<BR>Joopvbev<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by alfadude:<BR><B>Ik heb een PICCARD geprogd met een jdm programmer.. Alles werkte prima maar na 1 dag bleek de kaart niet meer te werken.<BR>Na de kaart te verwijderen en terug te steken was het in orde maar na een uur viel ze weer uit...<BR>Kent iemand dit probleem en mogelijke oplossingen...<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.