Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier op het moment 2 Aston Seca CI interfaces. De ene met software versie 1.00, de andere met 1.03. (Mijn ontvanger is een AD3000ip met software versie 2.00)<P>De gene met 1.00 werk op alle pakketten zonder noemenswaardige problemen als ik deze gebruik met een Pic-kaartje of een Goldwafer. Afgezien van het feit, dat het omschakelen soms wat langzaam gaat vooral bij het verwisselen van het pakket.<P>De andere met versie 1.03 ziet noch mijn Pic-kaartje noch mijn Goldwafer. Stop ik echter mijn officiële C+ kaart erin, dan werkt ook de 1.03 zonder problemen.<P>Voor de goede orde, als hex file gebruik ik al “aston.hex”, die ik van Djazzie’s FTP site heb gedownload. Deze gaf met versie 1.00 een aanmerkelijk verbetering van de zapsnelheid.<P>Nu heb ik ook nog een paar andere hex file geprobeerd, maar ik krijg het Pic-kaartje niet werkende met versie 1.03.<P>Ik heb bovendien de beide CI modules ook nog getest in een MM9800 met hetzelfde resultaat.<P>Is er iemand, die mij op weg kan helpen hoe ik de 1.03 Aston CI werkende kan krijgen met een Pic-kaartje.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

De files die op deze site staan werken bij mij probleemloos in de Aston V1.03<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Ptje wat voor een ontvanger heb jij dan?<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by lodewijk (edited 27 June 2000).]

Geplaatst:

[ QUOTE]Originally posted by Cluyveduycker: [ B]Ik lift here op het moment 2 Aston Seca CI INTERFACE. De ene met software they 1,00, de others met 1.03. (Mijn more ontvanger is een AD3000ip met software they 2,00) De of genes met 1,00 factory op all pakketten more zonder noemenswaardige problems than ik deze gebruik met een Pic kaartje OF een gold wafer. Afgezien van het protects, dat het omschakelen soms wades langzaam gaat vooral bij het to verwisselen van het packs.<P>De other one met they 1,03 ziet still mijn Pic kaartje still mijn gold wafer. Stop ik more genuinly mijn officieele C+ kaart erin, dan works ook de of 1,03 zonder problems.<P>Voor de goede orde, as hex file gebruik ik aluminium " aston.hex ", ik van Djazzie's the ftp site lift gedownload. Deze gaf met they 1,00 een aanmerkelijk praying ring van de zapsnelheid.<P>Nu lift ik ook nog een few different one hex file geprobeerd, maar ik krijg het Pic kaartje rivet working met they 1.03.<P>Ik lift bovendien de both CI modules ook nog getest in een MM9800 met hetzelfde resultaat.<P>Is it iemand, mij op away kan the helpen hoe ik de 1,03 Aston CI working kan krijgen met een Pic kaartje.<P>[ / B][/quote ]<P>If you can translate, I think we have the same issue on the English version. any chance of translating to us......<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

JC I have meanwhile replied to your topic in the English board.<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

ga naar mijn site waar die staat bij de signature.daar staan 2 verschillende seca software's die werken bij een astoncrypt versie 1.3 en een humax f1vaci.<BR>happy vieuwing.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.