Unetwork Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Voor een ieder die gisteren tijdelijk een boel ASTRA kanalen kwijt waren, stond vanmorgen op de NASA site het volgende:<BR>Deze week krijgen we te maken met sterke zonnewinden die sateliet kanalen kunnen gaan verstoren. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 als me schotel maar niet van het dak afwaait dan......
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Ik wist er voorige week al van. De laaste dagen is het duidelijk merkbaar op de zwakkere stations (als je er op let).<P>Gaat van zelf wel weer over.
Chismaneric Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Oh, is dat het. Nou daar hoef ik niet speciaal op te letten. Ik had gisteravond ineens helemaal geen signaal meer bij de nederlanders. Toch maar eens een grotere/andere schotel ophangen.<P>Gaat vanzelf wel weer over ja, maar onze<BR>zon heeft korte en lange perioden van 13<BR>en 1333 jaar. Ik hoop dat het niet zo lang<BR>duurt. Intussen
Aanbevolen berichten