Gast Geplaatst: 2 juli 2000 Geplaatst: 2 juli 2000 Ik heb een jdm programmer, met een seca card<BR>met 2 chips erop de pic 16c84 en de 2416<BR>De kaart werkte in juni nog wel, ik heb de chips opnieuw geprogr. met IC-prog bij de <BR>eerst kaart ging het goed maar bij de 2de<BR>kaart voor mijn vader ging het fout, met het progr, ging het wel goed (geen foutmeldingen)<BR>Maar als ik hem in mijn ontvanger stop geeft hij de melding dat ik niet gerechtigt ben om dit kanaal te bekijken.<BR>Ik heb de bin-file van de maand juli genomen<BR>en de hex file van juni (jongere file) en later nog eens de july (van maart)file (die in de zip file zitten die hier de downloaden zijn ????<BR>ik heb het ook met de 16c84 en de 16f84 chip <BR>geprobeerd.<BR>Wie weet hier een oplossing voor ???<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 juli 2000 Geplaatst: 4 juli 2000 Als je het nog eens probeert met de eerste kaart en het werkt dan weet je waar het probleem zit. <P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 04 July 2000).]
Aanbevolen berichten