Gast Geplaatst: 6 juli 2000 Geplaatst: 6 juli 2000 Als ik op een goldkaart de pioneer loader en alle andere loaders ook zet blijft hij ongeveer ieder halfuur op zwart gaan wie weet hier een oplossing voor of heeft het zelfde probleem ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juli 2000 Geplaatst: 6 juli 2000 heb er een voor je die een uur gedraait heeft op een geleende pionier zonder uit te gaan de picfile kun je niet als loader gebruiken maar de bin kun je wel editen als een piccard201 stuur hem naar je email laat het even weten of het werkt<BR>groeten blokker <P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Hallo Bassie<P>Ik zou graag weten of het probleem met de pioneer opgelost is en welke files je daarvoor gebruikt hebt<P>Marc<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 Hoi,<P>De pioneer draait nu al 3 dagen probleemloos met de tonyS files.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 MTB welk file van tonyS heb je gebruikt voor pionier ik heb 19 21 en 24 juni files maar werkten niet<BR>zou ook graag de goede file hebben om zonder uitvallen te kunnen genieten<BR>gr gauser<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 Gauser,<P>Ik heb de 8 juli versie gebruikt en deze is volgens mij gedownload van djazzie's ftp.<BR>Een link stond hier ergens op het board.<P>Marc<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 hoi mark<BR>zou je mij die hex kunnen mailen daar ik <BR>djazzie's ftp niet inkom server probleem <BR>krijg ik<BR>vast bedankt<BR>gauser<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 heb tonys file gepakt neem aan die zonder wachtwoord? heb de hex er met pic24c12 opgezet daarna probeerde ik het tonysbin file<BR>er met piccard 2.1 op te zetten kreeg ik foutmelding er kwam wel een atr onderin te staan. daarna ook mijn eigen juli/aug bin maar kreeg ook daar de zelfde melding met mijn eigen hex en bin wel beeld maar dan probleem in pioneer dat ik paar keer per avond decoder aan en uit moet zetten<BR>wat doe ik fout met dat tonys file<BR>gaarne hulp <BR>gauser<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 17 juli 2000 Geplaatst: 17 juli 2000 Gauser,<P>Ik heb de files thuis staan, dus je zult tot morgen moeten wachten.<BR>Ik programmeer meestal eerst een MM3 file (d2mac) als loader. Hierna met Argomac of winphoenix de bin file erop, dit lukt altijd als de loader goed is geprogrammeerd.(RB7 en fuses op XT,off,off,off) Dan de kaart weer terug in de parallele prog. en de seca hex erop. Hierna werkt piccard2.1 om de key´s te editten. Ik heb gemerkt als de bin en de hex niet bij elkaar houdt je meestal problemen krijgt.<P>Marc<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 Gauser,<P>Is alles gelukt of do you need help<P>Marc<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten