Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ich heb uit het forum de Seca KIT6 gedownloaded. Hierbij heb ik vastgesteld dat ik deze .bin files niet kan konverteren naar hex. Bij de andere zoals seca_may.zip was dit geen problem. <P>Ik moet dit daar mijn Programmer alles .hex in Intel format lesen kan (.H8M)<P>Zowel het onderstaande .bin voor @4C16 alsook 24C65 worden foutief gelezen.<P>1 PIC 16F84 + 24C16 : 7 PROVIDER<BR>MAIN195.HEX > PIC<BR>EEPROM2.BIN > 24C16<P>1 PIC 16F84 + 24C65 : 15 PROVIDER AVEC 15 CLES<BR>MAIN20.HEX > PIC<BR>EEPROM20.BIN > 24C65<P>Wie kann mij helpen.<P>mvg<BR>Gerard<P>ps. als iemand het mij kan sturen aub in .zip format<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met Seca heb ik het nog moelijk. Tot nu toe werkt alleen de file van Mastercrd in mijn 9600S.<BR>Het programeren van de files is niet het probleem, maar het werkt gewoon niet.<BR>De EEPROM2.BIN in hex te converteren is zo gedaan. Maar alles blijft donker. De EEPROM20.BIN <BR>Is voor een andere EEProm. Dus dat hoef je niet te proberen.<BR>Als je een werkende GW hebt kan je de bin/hex Eeprom nog altijd editeren.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vandaag is er update van deze Kit 6.1 Softwae in het forum aanwezig. Heb je het al geprobeert?<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb uit deze Kit 6.1 zowel de set met de 24c16 alsook de set met de 24c65 probeert. beide werken niet.<P>Mein Aston CI is ook daar het met met de "seca_may.zip" wel werkt. Oook mijn programmeren is i,o daar ik met de irdeto kaart gisteren geen probleem had.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ne nog niet. Gisteren was Irdeto-dag.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jammer dat zulke nietwerkende files in dit forum geplaats worden.<P>Ik meende dat als iemand een file upload het eerst getest wordt door de beheerder en pas dan voor publikatie wordt vrijgegeven.<P>mfg<BR>Gerard<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja inderdaad het werkt niet dus zullen we maar zelf editeren<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Teebee, kun je mij uitleggen hoe ik te werk moet gaan met de editor om de key`s er in te krijgen? of heb je een link waar dit beschreven staat.<P>Ik zou je heel erkentelijk zijn.<P>groeten MJ<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Pak gewoon een bin file van vorige maand en edit de juiste key's op de juiste plek.<BR>Key's twee maal op één lijn invullen ,anders werkt het nog niet. ( Na vijftien keer "Submit Reply" probeer ik het nog maar eens te versturen.)<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

Bestaat er nog een mogelijkheid om zo een file je posten in het forum.<P>Ik kan me b.v. volgende voostellen, ongeveer op basis van de MM303 in het D2Mac circuit.<P>Er wordt een PIC hex geplaats met de code. deze blijft hetzelfde. De keys veranderen maandelijks (weekelijks) en worden geplaats.<P>Dit werk in het D2Mac circuit perfect. Kan men dit niet ook in het seca circuit invoeren.<P>Persoonlijk ben ik niet een freak die elke avond 2 uur aan het oefenen is om eens een film te kijken!<P>Wie heeft succesties.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

4C CC FB D8 F7 6A 94 E1 4C CC FB D8 F7 6A 94 E1<P>Tevreden?<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.