Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een strong srt8000, en gebruik een season met voyager1.86.<BR>TEQ werkt bij mij nog uitstekend, alleen C+ ned niet meer. valt na ca 30 sec uit ondanks de april keys<BR>Wie kan mij helpen dit op te lossen<P>tnkx

Geplaatst:

IK HEB OOK EEN STRONG EN PIONEER STRONG WERK<BR>GOED PIONEER DOET HET NIET MEER OP DE TAQ<BR>IK HEB OOK GEEN PROBLEMEN MET DE HUMAX 5400<BR>CI 1.05 ASTON

Geplaatst:

ALS JE NIET ZO SCHREEUWD EN MEER LEEST, KOM JE ACHTER DE OORZAAK EN DE EVENTUELE OPLOSSING!!!!!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Inderdaad zoek eens wat verder.<BR>Maar goed voor blinde en slecht behaarde het zit in de soft van de strong8000 op de strongnl site is deze te down loaden dan werkt het weer MAAR de taq is uit k is stabiel dus de keuze is aan je zelf of je kijkt taq P*RN met af en toe zwart beeld of je moet het alleen nog met *z*ne doen <BR>Dit geld ook voor de nokia 9302 daar kan zo de strong soft in zelfs met de zelfde loader. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoo foutje van hier boven de nieuwe soft voor de strong klopt wel maar is niet tegen het uitvallen van Canaal* maar tegen het uitvallen van taq en k.<BR>De op lossing voor uitvallen van c+ is de antiatack van secanix die werkt perfect.<BR>sorry voor dit foutje confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.