Ga naar inhoud

De nieuwste SECA file van RampoTV werkt niet met 'n Philips! (zij beweren van wel)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vandaag de allernieuwste seca file bij rampotv weggehaald.<P>Bij deze file wordt er beweert dat die op de philips boxen de taquila kanalen kan vrijschakelen. Dat is dus niet het geval! frown.gif" border="0 <P>Ik heb hem op 'n philips psx7071 geprobeert, maar alles blijft nog steeds zwart.<P>Er gebeurd wel iets vreemds tijdens het programmeren van de pic processor.<BR>Als ik de goldcard met de goldprogger programmeer dan gaat hij bij het proggen van de pic file eerst 'n seconde 'erasen' om vervolgens met het eigenlijke proggen te beginnen!!!<BR>Heel vreemd.<P>Maar ja, ik schiet er op dit moment niks mee op, ik zal de vraag eens op het forum van rampotv neerleggen.<P>Is er trouwens iemand die er wel succes mee heeft gehad? <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Hoi, die RampoTV is duitser en heeft het dus over de DUITSE Mediabox van Flipsen.<BR>Hierin (samen met andere firmware voor de Mediabox) werkt het volgens sommigen op het Askat-Board/Forum<BR>Behalve de zenders XX,X,XY<P>Greeeetzzzzz

Geplaatst:

Dat maakt het weer 'n stuk duidelijker @TT.<P>Het leek me al raar dat het nu wel ineens met 'n keyfile opgelost kon worden.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Ik heb een Duitse Philips Mediabox DS|175A/02G en ik heb de files van Rampotv (Bedankt Redcat) opgehaald en getest. Geen beeld op de Taq kanalen. Een verrassing was echter dat de files werkte op de Nokia 9203S, die ik sinds begin deze maand met de bekende files helemaal niet meer aan de gang kreeg (Wel met een Mosc kaartje, maar zonder Taq). Met de RampoTV files werkte alle zenders en zelfs de Taq x en xx. De rest van Taq werkte echter niet.<BR>Ik ga even op Askat kijken voor de Philips Mediabox files.

Geplaatst:

Ik heb inmiddels met de Nokia 9302S alle providers opnieuw ge-installeerd en nu werken de andere Taq kanalen ook. <BR>Technische info van de box (Decoder-versie): <BR>Versie 15.<BR>Fabrikant: dASSAULT AT<BR>Type: 0<BR>Patch run: 0

Geplaatst:

abracadabra hoe wil je dat gaan aanpakken met je fun of welk programma wil je daar voor gaan gebruiken als je al een beetje op weg bent graag meer info hier over kan ik mee gaan !!!!exxpermenten!!!! tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Jammer dat de Philips dit keer niet zo scheutig is met het verstrekken van gegevens, dan wel 'n oplossing voor de Philips SECA ontvangers.<P>Met de DVD spelers waren ze minder bang voor trammelant, die zijn namelijk met 'n afstandbediening eenvoudig regio vrij te maken.<P>Ook de muziek cd copiers van hen vielen niet overal in goede aarde.<P>Maar met dit probleem van de satelliet ontvangers hoor je echt niks, ik heb nog even de Philips vertegenwoordiger bij de arm gepakt, maar die kon me hier ook niet mee verder helpen. Volgens hem verdient Philips kapitalen aan de verkoop van de standaard SECA ontvangers met mediagard software, en die licentie willen ze absoluut niet op het spel zetten.<P>Jammer, jammer en nog eens jammer. frown.gif" border="0<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Mensen Heb geduld. EEn werkende file komt heus wel ,maar je moet er wel in geloven. Als het met mosc kan dan moet het ook geemuleert kunnen worden. omdat we dan te maken hebben met PPV records dan denk ik dat het niet meer op een GW gaat ,maar wel met funcard bijvoorbeeld.ik ben nog steeds aan het toveren.<P>BEHOLD THE NEW WIZZARD

Geplaatst:

Ik moet even corrigeren vwb de Nokia 9302S. <BR>Door mijn experimenteren heb ik eea door elkaar gehaald. Met de Digiman PIC _ EEprom files valt C+ uit.<BR>Met de Duck PIC en EEPROM is er helemaal geen beeld.<BR>Maar met de Digiman PIC file gebruikt, samen met de DUCK EEPROM file (met gecorrigeerde PBM voor XZone), werken de P(alco),T(aquilla inc x/xx), K(ioks) en de C+ kanalen allemaal.

Geplaatst:

Zou graag de URL van rampotv hebben wink.gif" border="0)<P>Ben 'm al een tijdje kwijt.<P>Groetjes

Geplaatst:

@r2d2<BR>url is nog het zelfde...<BR>kijk maar eens in het links forum. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt, had niet goed gekeken.....Heb URL intussen ook via E-mail gekregen.<BR>Nogmaals bedankt jongens.

Geplaatst:

GEVONDEN FILES Philips<BR>19042001 secagoldbox on the spanish firmware<BR>Works like a ppv start up to cure the g.box <BR>problem.<BR>You run two cards,use any goldbox seca hex on one card and use <BR>this hex for ppv authorisation.<P>Works a treat on spanish firmware g.box.<BR>Also should get rid of the ppv banner with some astons.<P>Working on a hex that auto switches between modes like the old <BR>multimac. Hope this is useful to someone<P><BR>als deze werkt laat ik het gelijk weten nog niet getest Heb geen philips test hem wel bij een vriend <P>greetz lorisdam <P> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb hem even geprobeerd, maar op 'n Philips PSX7071 met Nederlandse firmware werkt hij niet.<P>Deze file zal wel weer bedoeld zijn voor de Spaanse SECA boxen!<P>Greetings,<P>Redcat

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.