Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een pioneer DBR-210NL, ik zou graag willen weten of er iemand al files heeft om de taquillas op gang te brengen. Bij voorbaat dank.<BR>Tof

Geplaatst:

ook ik heb een pioneer en kan die kanalen niet ontvangen.<BR>ne heb ik ergens gelezen dat de spanjaarden een of andere key gebruiken die hier niet zou werken.

Geplaatst:

Deze ontvangers zijn ook doodgewone seca mediaguard dozen, lees eerst een paar topics over dit onderwerp en je ziet dan dat dit niks met de files te maken heeft maar met de regio-code v/d ontvangers.<BR> mad.gif" border="0 JD

Geplaatst:

Inerdaad heb ik gelezen dat het iets met de regiocode te maken heeft, toch vind ik dit alles een beetje raar. Ik heb n.l ook gelezen dat veel pioneer bezitters in Spanje nu ook de dupe zijn, omdat zij in hun pioneer de nederlandse firmware zouden hebben. Wat ik mij dan ook steeds afvraag, hoe lost Taquilla dit probleem op bij Spaanse pioneerbezitters met Nederlandse firmware en een abbonement op hun kanalen? Misschie ben ik wat naief maar toch.<P>Tof

Geplaatst:

Dat lost Pioneer helemaal niet op en zeker CSD Espagne niet. Veel Nederlanders in Spanje hebben een Nederlandse doos om naar de Nederlandse zenders te kijken en daarmee konden ze ook naar de taqjes kijken. Dat is nu over en zo gaat het binnenkort in heel Europa worden met de Mediaguard dozen. Wil je Nederlandse zenders kijken Nederlandse doos, Franse zenders Franse doos en ga zo maar verder. Let wel we hebben het hier dan wel over officieel goedgekeurde seca mediaguard dozen. Klagen heeft echt geen zin bij bijv CSD Espagne want die zullen standaard zeggen tegen een consument met een NL Mediaguard doos...is niet goedgekeurd door ons dus we geven door geen garantie op is parallelimport.<P>Wil je dus in Spanje de Nederlandse zenders bekijken en ook alle Spaanse zenders of wil je in Nederland ook de mogelijkheid hebben de Spaanse Taqjes en binnenkort ook de Franse Ktjes en de Italiaanse Ptjes te bekijken raad ik je aan een CI ontvanger te kopen met een Seca CI. <P>Satwatcher

Geplaatst:

Hoe zat het ook al weer met dat ene Europa. Ik koop zo'n secadoos in Frankrijk, omdat ie daar goedkoper is en wil 'm in NL of ESP of IT gaan gebruiken. Geen winkelier die je wijst op de mogelijke problemen. 'k Denk dat "Brussel" het daar heel moeilijk mee heeft. En die handel in hardware staat geheel los van het illegaal kijken.<BR>Met auto's was er ook zoiets. Engelsen wilden op het vaste land een auto met een 'verkeerd' stuur kopen en dat werd tegengewerkt door fabrikanten en lokale importeurs. Dat heeft ze veel geld gekost.

Geplaatst:

Kun je mij een ci ontvanger aanraden? en zo ja waar kan ik deze het beste kopen. Ik heb me laten vertellen dat zo nogal aan de prijs zijn.<P>Juggler confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Voor F 800,- of 850,- heb je een aston simba ontvangertje.Ik heb zo'n ding twee drie dagen in huis.Werkt op alle seca kanalen cq paketten.Een dinegtje met een leuk menu en schijnt vele mogelijkheden,maar ook de nodige bugs.Gebruik je hem echter puur voor astra hotbird vast opgesteld draaid ie echt heel stabiel.Heeft embedded aston/seca aan board.<P>Groeten Toon.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.