Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik op m'n Strong 8000 minder providers maken(bv 6 ipv 15),omdat ik gelezen heb,dat de strong niet zoveel providers aankan...<BR>Misschien ben ik(en vele anderen)dan van de problemen af,dat de strong op standby springt.

Geplaatst:

Bij de secanix-editor kun je bij de te verweideren providers het vinkje weghalen bij "unlock"<BR>wanneer je bij de strong een file gebruikt met 16 providers blijft het beeld zwart, de philips niet.<BR>de strong kan wel 15 providers aan. (incl seca)<BR>het wegvallen van het beeld is hier niet mee verholpen.<BR>Ik moet 5 fake-providers bovenin invoeren om dit probleem te tackelen.

Geplaatst:

Enneuh, het standby probleem zit in de software van de ontvanger... wink.gif" border="0

Geplaatst:

"het wegvallen van het beeld is hier niet mee verholpen.<BR>Ik moet 5 fake-providers bovenin invoeren om dit probleem te tackelen."<BR>wat bedoel kje met tackelen dat het niet meer 10 sec wegvalt???<P>Over het standby gaan dit is geen software fout maar de reciever is stuk ik heb dit ook gehad en het is vrij irritant naar strong gebracht etc etc kreeg ik mijn reciever terug maar nog steeds op standby dus ik weer terug en toen zeiden ze dat er een verkeerde tuner in zat nauw ja zal wel. Toch maar een nieuwe geeist en die heb ik toen ook mee gekregen en alles werkte perfect (behalve 10 sec uitval op de spaanse zenders)<P>als je nog garantie hebt meteen wegbrengen (ik was hem 2 maanden kwijt)

Geplaatst:

gebruik de duckfiles! Deze werken bijna perfect (alleen soms 10s zwart op T). Je hebt maar een fake-provider nodig voor de C+ aanvallen.<BR>Groeten, Jan

Geplaatst:

Bedankt Jongens(en Meiden)...<BR>Ik blijf bezig met zoeken naar euvel<BR>Volhouden noemen ze dat,moelijk.<BR>Dat met fake-providers moet ik bestuderen op dit board...is nog een beetje nieuw voor mij.<BR>De software,versie 20,is er al voor de 2de keer opgezet,dus misschien toch naar Strong..

Geplaatst:

@HF842<BR>Gebruik versie 15, de duckfiles, en zorg dat je signaal onder de 2 blijft met de kanalen inlezen. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Even over het stanby gaan van de Strong 8000,<BR>dit zit hem in de hex file's die je gebruikt.<BR>Ik ben hier van het weekend heel wat uren mee bezig geweest om het probleem op te lossen.<BR>Uiteindelijk had ik de goede file's te pakken en kon ik zonder problemen genieten van de vrijheid die uit de lucht te trekken is.<BR>Bij mij was de situatie dat ik zonder problemen naar niet betaalde zenders kon kijken, schakelde ik over naar een betaalde zender dan ging de eerste 3 keer het beeld op zwart, de 4e keer standby. Ik geloof namelijk niet dat het in de software zit van de kast maar in de software van de kaart.<P>wat ook wel helpt is de kaart een paar uur in de kast laten zitten voor dat je het opgeeft.<BR>Dit heb ik al een paar keer mee mogen maken.<BR>Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Geplaatst:

Ben de afgelopen weekend alsmaar bezig geweest met hexfile's,maar niets tot tevredenheid....<BR>Het heeeeele weekend..<BR>Ben op het ogenblik eventjes op de grens,maar ga door,net zoals in het begin(december):alsmaar lezen in de boards...<BR>Zo heb ik ook alles aangeleerd,dus er zal heus wel weer een oplossing komen.<BR>Ik dank jullie voor de reacties.<BR>Een groet uit het noorden.<BR>HF

Geplaatst:

Willen jullie mijn files testen???<BR>Ik heb een update laten plaatsen op <A HREF="http://www.duckfiles.da.ru" TARGET=_blank>www.duckfiles.da.ru</A> <P>Hier zit een speciale Strong update bij, alleen kan ik hem hier niet testen...<P>Crazy Murdock....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

@Murdock<BR>Ik heb je files getest op een Strong 8000 met de V15 van d'Assault - Werken nog steeds na 1 uur. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Murdock<BR>Ik heb ze getest op een pioneer,bleven enkele uren goed werken daarna alles op zwart.<BR>Tof

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.