Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 VANAF VANDAAG GAAN WE BERICHTEN DIE (DUIDELIJK) IN EEN VERKEERD FORUM WORDEN GEPLAATST GEWOON WISSEN.<P>Hoe je moet handelen op dit board is duidelijk in de board gebruiksaanwijzing terug te vinden.<BR>We worden een beetje moe van mensen die hun berichten maar gewoon ergens 'dumpen'.<P>Dus berichten omtrend de goldwafer/pic seca of irdeto kaarten horen b.v. ALLEEN thuis in: Blockers, Programmers, Pic(kaarten) en cam's!!!!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 Na zo druk is het bij jullie nu ook weer niet.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 Hoi!<P>Hu?<P>Wie is dat?<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satfreak (edited 27 May 2000).]
Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 TeeBee bedoelde dat het makkelijk lullen is als je zelf geen site/board hebt.<P>Hier was een 'expert' aan het woord. <P>Alles dus een beetje ironisch bedoeld schat ik.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 We willen het board een beetje overzichtelijk houden en zulke vragen kunnen best via mail gevraagd worden.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 kaartje, wij zijn niet gediend van de aanhoudende verkeerd geplaatste threads.<P>Ik geloof dat jij die mening met ons deelt, dus vat de opmerking van SatFreak niet zo persoonlijk op. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 29 May 2000).]
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 Ik ben niet van zo'n reply gediend als in het irdeto forum, en zeker niet als het dan ook meteen wordt gesloten.<P> <P><BR><P>------------------<BR>I do NOT answer questions via e-mail
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Oh, dus die tekst bovenin beeld klopt niet??<P><P>------------------<BR>I do NOT answer questions via e-mail
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 tegenwoordig zijn die dingen gelijmd (in Belgie toch) <P>------------------<BR>groeten Luca
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Signature test.<P>------------------<BR><BR>Komt een nederlander in het cafe, zit daar een belg. Dus die<BR>nederlander gaat naar de belg toe en zegt, wil je lachen?<BR>Die belg zegt daarop, is goed.<BR>Dus die nederlander vraagt: Heb je weleens een lul met een nietje<BR>erdoor gezien?<BR>Die belg: Nee, dat heb ik nog nooit gezien.<BR>Zegt die nederlander daarop: Dan geef me je paspoort maar eens.<BR>Die belg pakt zijn paspoort en geeft dat aan die nederlander.<BR>Dus die nederlander vouwt de paspoort van de belg open, wijst de<BR>pasfoto van de belg aan, en zegt: Dat is nou een lul met een nietje<BR>erdoor.<BR>Die belg lacht zich dood, waarna hij zich omdraait waar nog een<BR>nederlander zit en zegt tegen die andere nederlander: Heb jij weleens<BR>een lul met een nietje erdoor gezien.<BR>Die andere nederlander: Nee, nog nooit gezien.<BR>Dus die belg pakt zijn eigen paspoort vouwt dat open en wijst<BR>zichzelf aan.<BR>:-)
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Nu het onderwerp "Belgie" toch toevallig hier boven aan de orde is gekomen, even het volgende: Is het niet mogelijk om in navolging van andere boards een aparte rubriek voor de zuiderburen te starten?<BR>Dit vooral in verband met ronduit achterlijke reacties uit Vlaanderen op zeer zeker serieus bedoelde postings.<BR>Het gaat om het spel, niet om de knikkers, nietwaar, maar we willen wel winnen!
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Jos, ik begrijp jouw motieven, maar toch voel ik hier weinig voor.<BR>Onze zuiderburen zijn evenals wij toch een tamelijk intelligent volk (op een enkele uitzondering na) dus het zou toch ronduit mogelijk moeten zijn samen op 1 board/forum te posten <BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Aanbevolen berichten