Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Ik kan sinds kort naast de astra ook hotbird ontvangen, doch als ik van een astrakanaal overschakel naar een hotbirdkanaal krijg ik steeds een rood vierkantje in beeld. Dus verder geen beeld. Druk ik nu op de menutoets dan verschijnt er bij het ene kanaal wel beeld en bij het andere niet. Kan iemand mij uitleggen wat hier de oorzaak van kan zijn. Ik heb een pioneer-S210nl
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 @tof zo op het eerste gezicht lijkt het me dat je de DiSeqC Switch niet goed hebt ingesteld!<P>Ik heb hier <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000025" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000025</A> 'n volledige uitleg neergezet voor het aansluiten van de ASTRA en de Hotbird op 'n standaard SECA box.<P>Als je de aanwijzingen opvolgt zal ook jij het voor mekaar krijgen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Bedankt voor de uitleg, enkel kan ik geen schakelaartje of button vinden op de DISeqC. Ik heb een TRIAX DISeqC van Eutelsat 2X1 position.<BR>Tof
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 yep tof<P>er is geen schakelaartje?????<BR>in menu: antenna setting<BR>je moet instellen DISEqC A=astra<BR> DISEqC B=hot bird<BR>suc6<P>gRoEtU
gamgra Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 De door Redcat in FAQ geplaatste procedure heb ik tot op de letter gevold, resultaat geen beeld!!<BR>na een kleine aanpassing werkte het echter perfect.<BR>De aanpassing heeft te maken met:<BR>a)Frequentie:11900<BR>b)polarisatie: Horizontaal.<BR>c)Schakeling (22KHz) Jaaaaaa.... <BR>Mijn DiSeqc heeft ook geen schakelaartjes of andere mogelijkheid tot aanpassing,<BR>groeten<BR>gamgra
gamgra Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 in mijn haast ben ik vergeten dat het hier de parameters van (B)Hotbird betreft. daarbij schrijf ik opgevolgt meestal met een t...
Aanbevolen berichten