Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of er nog andere mensen last van hebben, maar op mijn Strong SRT8000 probeer ik de taal te veranderen op Taquilla naar Engels en dan is er geen geluid meer. Dit is zo op alle Taquilla's.<BR>Ik ben niet zo goed in Spaans, daarom.

Geplaatst:

ik heb hetzelfde probleem op mijn Strong 8000.<BR>Jan

Geplaatst:

Hoi,<P>Jammergenoeg wordt niet bij alle films de Engelse taal meegezonden. Ik denk dat +/- 80% enkel in het Sppans de lucht ingaat. Bij KI*SQ*E hetzelfde fenomeen maar dan in het Frans.<P><BR>Groeten;<P>IQ

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem gehad op de Nokia 9302S. Ik heb dit opgelost door bij instellingen de voorkeurtaal op Engels te zetten. Meestal heb ik dan (Engels) geluid. Incidenteel wil een zender wel eens zonder geluid zijn, maar door dan naar de volgende zender en weer terug te schakelen is het me steeds gelukt weer geluid te krijgen. Omdat de Strong en Nokia dezelfde machines zijn, heb je kans dat dit bij jullie ook werkt.<BR>PS: De OS versie van de box is 15.

Geplaatst:

Ik heb onlangs op mijn strong 8000 versie 20 gezet en had toen het probleem dat ik op alle taq's geen beeld meer had. (@#$#@#$%#$%^&&*) dus vanavond heb ik versie 15 er weer op gezet, en de kanalen weer ingelezen, taq werkte weer perfect ( maar je moet de voorkeurtaal wel op engels zetten anders heb je geen geluid). Het probleem met het inlezen van de hollandse zenders (yorin, sbs6, enz.) heb ik opgelost door tussen de receiver en lnb-kabel (kern van de kabel, dus niet de mantel)een weerstand te plaatsen van +/- 8 ohm, dit is iets goedkoper dan een rol van 100m coax en veiliger dan op het dak klimmen met een natte doek. Ik zeg +/- 8 ohm maar dit kan verschillen per installatie, als het signaal maar onder de 2 is. Let wel op dat je geen kortsluiting maakt met het plaatsen van die weerstand.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Zeer goede uitleg van Hellen smile.gif" border="0 ,doch het is al voldoende als de signaalsterkte rond de '3' schommelt. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt Satori! Het trukje door eventjes naar een ander kanaal te schakelen en terug werkt. Alle Taquilla's spelen nu in't Engels. Ik heb ook de voorkeurstaal in't Engels gezet.

Geplaatst:

Had dit truukje ook gevonden, maar vindt geen enkele mogelijkheid op Canal fr ondertitels te krijgen. Normaal is op groen, blauw etc alles ondertitteld. Krijg het er niet op.

Geplaatst:

Si Si siii betekent Ja ja jaaaa tongue.gif" border="0<BR>Meer hoef je toch niet te weten? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Nu alleen nog die philips receivers en ik ben ook weer blij.<BR>Nu is het gewoon nog steeds dikke s..t<BR>Met het regiovrij maken van dvd spelers, of unlocken van gsmmetjes zijn ze sneller :-(

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.