Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 kan iemand mij vertellen hoe ik bij een asscom secabox in de software kan komen en de regioncode kan weg halen ik hoor graag van jullie
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Ik ken die box zelf niet, maar reken er niet op dat het ZO gemakkelijk is. Er komt denk ik wel een staaltje programmeerwerk aan te pas!
Gast Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 Ik zelf heb ook zo'n kl**te AssCom <BR>heb zelfs een emailtje geschreven naar de importeur... info@algevex.nl <BR>en wat denk je: <P>Geachte <BR> <BR>Het door u beschreven probleem is niet te wijten aan de AssCom ontvanger.<BR>Het beste kunt u zich wenden tot uw leverancier / winkelier.<BR> <BR>Met vriendelijke groet,<BR> <BR>Algevex<P>en later weer :-(<P>Geachte<BR> <BR>Met een legale kaart werkt de AssCom ontvanger zonder problemen.<BR>Bij gebruik van niet legale kaarten kunnen wij geen goede werking garanderen.<BR> <BR>Met vriendelijke groet,<BR> <BR>Algevex<P>-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-<P>Nu weet ik het niet meer <BR>Volgens hun zit er geen regio-code in <P>Daarom verkoop ik het kreng. heb gelukkig al een koper <P>Grtx en succes met de AssCom <P>Wezel..
Aanbevolen berichten