Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen hoe ik bij een asscom secabox in de software kan komen en de regioncode kan weg halen ik hoor graag van jullie

Geplaatst:

Ik zelf heb ook zo'n kl**te AssCom frown.gif" border="0 <BR>heb zelfs een emailtje geschreven naar de importeur... info@algevex.nl <BR>en wat denk je: <P>Geachte <BR> <BR>Het door u beschreven probleem is niet te wijten aan de AssCom ontvanger.<BR>Het beste kunt u zich wenden tot uw leverancier / winkelier.<BR> <BR>Met vriendelijke groet,<BR> <BR>Algevex<P>en later weer :-(<P>Geachte<BR> <BR>Met een legale kaart werkt de AssCom ontvanger zonder problemen.<BR>Bij gebruik van niet legale kaarten kunnen wij geen goede werking garanderen.<BR> <BR>Met vriendelijke groet,<BR> <BR>Algevex<P>-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-<P>Nu weet ik het niet meer wink.gif" border="0<BR>Volgens hun zit er geen regio-code in wink.gif" border="0 <P>Daarom verkoop ik het kreng. heb gelukkig al een koper wink.gif" border="0<P>Grtx en succes met de AssCom <P>Wezel.. cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.