Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Met de duck files gaat de ontvangst prima alleen sinds gisteren geeft de afstandsbediening problemen met de pijltjes toetsen<BR>Als ik 1 kanaal verder wil krijg ik" geen voorkeurskanaal!"' ik heb verder niets veranderd.<BR>wie weet een oplossing.Ontvanger natuurlijk een Philips 5816
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Druk op het kruisje naast de 0 probleem verdwenen
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 bedankt, wat kan het soms simpel zijn !<BR>Als opmerking wil ik nog wel geven dat ik over deze Philips ontvanger niet erg tevreden ben, de gebruiksaanwijzing is zeer <BR>beknopt en de zenders instellen op twee satelieten Astra en Hotbird daar word je gewoon niet goed van.Ik denk erover om deze box maar te verkopen<BR> en een Ashton te kopen met Sec en Via voor Fl. 899,-- heeft iemand ervaring met deze ontvanger? Wordt aangeboden door ****.<BR>Nogmaals bedankt voor de tip.<P><BR>Denk aan de (reklame) rules die gelden op dit board a.u.b.<P>IQ<P>MOD S*CA<p>[ 22-04-2001: Message edited by: IQ ]
Aanbevolen berichten