Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

werkt (nog) niet met overflow, men schijnt hier aan te werken

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hoi,<P>Weet je dat zeker? Uit goeie bron? <P>Ik denk dat Uli hiermee (als hij het aanpast)<BR>allerlei problemen kan krijgen. <BR>Had ik ook niet<BR>ergens gelezen dat Humax in de volgende<BR>softwareversies deze manipulatie gaat<BR>blokkeren?

Geplaatst:

Ze kunnen de interne CAM blokkeren wat ze willen, maar met een Irdeto CI SE in het bakkie is er geen houden aan.... laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Seca decoderen met d-box/mediamaster 9500 gaat dus zover ik weet nog niet met dr-overflow. Mischien dat iemand een andere firmware versie heeft of kan maken voor de nokia 9500 (bv sandra).<P>Erik

Geplaatst:

Kan ook iemand precies vertellen wat te doen?<BR>Walbanger via de freecam ??<BR>We praten hier dus over de oude 4.6/4.7 ?<BR>dus niet over de Euro?<BR>Bedankt voor reply alvast<BR>zeer confused hoor .......<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

ff dit hier melden, met mijn humax5400 ci en wallbanger is dit gelukt, alleen secan no geen viaccess getest

Geplaatst:

Ik ben na het lezen van de topic helemaal de kluts kwijt!<BR>Wat ben je er nu allemaal voor nodig?<P>En wat kost het allemaal?<P>Is er misschien iemand die het allemaal kan uitleggen?<P>ALVAST BEDANKT!!!

Geplaatst:

benodigheden:<BR>- 1x season 2<BR>- 1x computer<BR>- 1x digitale ontvanger (liefst humax5400)<BR>- 1x irdeto cam (niet meet nodig als je humax hebt)<BR>- wallbanger of hbemu<P>that's it my friend

Geplaatst:

Voorlopig heb je dus nog een PC en een seasons adapter nodig. <BR>Is het dan niet mogelijk om in de toekomst de functionaliteit van wallbanger of hbemu op een straffere kaart (bvb. funcard) te zetten?<P>Of zijn er misschien al enkele knappe koppen hiermee bezig? <P> wink.gif" border="0

Geplaatst:

Mijn pc en ontvanger Nokia 9500 staan ongeveer 12 meter bij elkaar vandaan<P>is dit een probleem als ik er een Season 2 op aansluit?<P>Heeft iemand het al werkend op de MM 9500?<BR>Welke ontvangers kan het nog meer op werken?

Geplaatst:

Hallo beste mensen...<P>Nu we toch aan het vragen zijn...<BR>Wat is precies het verschil tussen season 1 en 2 technisch gesproken...<P>En wil dit dus helemaal niet werken met een season 1 interface?<P> badankt voor het lezen en groet!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb al een paar dagen niets meer gehoord over dit gebeuren (seca op een MM9500)<P>Zijn er misschien ook meer URL'S beschikbaar met info erover, of mensen die het nu werken hebben enz.?

Geplaatst:

Zeg Daddy bedankt he<BR>Maar als ik jou was zou ik even de punt achter zip weghalen

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.