Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu vinden we de key's nog regelmatig op het internet, maar wat als...<P>Wat heb ik aan Hardware, Software en kennis nodig om zelf achter de (seca, irdeto, ...) key's te komen, zodat ik niet meer afhankelijk ben van het interne en nog lang van satelliet kan genieten.<P>MvGr,

Geplaatst:

@crazy dan heb je de volgende zaken nodig:<P>-Een satelliet ontvanger, dat spreekt voor zich!<BR>-Een logger, bijv. 'n Season 1 of 2 interface.<BR>-Een seriële kabel (1 op 1 verbinding).<BR>-Een PC of Laptop.<BR>-Het logprogramma Wallbanger.<BR>-En natuurlijk geldige MK01's en PPUA's voor de verschillende providers. Als je dat niks zegt moet je maar eens op dit board gaan zoeken naar de antwoorden.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Thanks Redcat,<P>Zaken als logger(Season 1 of 2 interface), MK01's en PPUA's voor de verschillende providers zeggen mij inderdaad nu nog niets. Maar met deze info kan ik in iedergeval weer verder zoeken.<P>,Crazy

Geplaatst:

Geldige MK01's en PPUA's ?<BR>Als je deze MK01's en PPUA's hebt blijven deze dan geldig. of moet je regelmatig nieuwe MK01's en PPUA's ?

Geplaatst:

Zolang deze MK01,PPUA's non-public blijven is de kans dat ze uitgeschakeld worden klein.<BR>Daarom de noodzaak deze niet te publiceren.<BR><Big Brother is watching you><BR>JD laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.