Ga naar inhoud


imail account


Gast

Aanbevolen berichten

Bij het install. van de recovery disk win xp voor mijn laptop, worden de paswoorden niet onthouden in mijn mail accounts. Dus bij ieder herstart moet ik ze iedere keer opnieuw invoeren.

Wat te doen ??.

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@flappie

 

Dat is het probleem niet dat klopt allemaal, het gekke is als ik er een normale xp opzet geen problemen.

Alleen met recovery dan gaat het niet goed en de instellingen zijn precies gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poster,

 

Tja, dat is vreemd. Type een dummie loginnaam en passwoord in en klik op toepassen. Daarna type je het goede in en klik op toepassen. Het is nu opnieuw opgeslagen. Misschien werkt het dan wel.

 

Succes, Flappie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poster

 

Je geeft het antwoord zelf al: Je herinstalleert je systeem van een RECOVERY disk. Daar zit dus STANDAARD geen enkele instelling in aangaande E-mail. Vaak is alleen meegebakken, op de CD, de internet instelling, die de fabrikant van de laptop graag gebruikt wil zien.

Als je de volgende keer weer deze actie uitvoert is wederom weer alles weg.

 

Maak van die RECOVERY CD een klokje ofzo en zorg dat je van iemand GHOST leent en zet de ghost file weg op je D:\ schijf, tenminste als de RECOVERY CD dit aangemaakt heeft.

 

Dan alleen ff een DOS bootflop met ghost.exe erop en klaar is Poster, voor als het weer fout gaat.

 

 

Groet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...