Gast Geplaatst: 7 september 2003 Geplaatst: 7 september 2003 hallo ik ben een beginner ik heb diverse firmware's in mijn ontvanger gezet dit werkt prima maar ik krijg geen kaart aan de praat ik heb er nu 9.6 in zitten de orginel kaart werkt wel heb daarna de funkaart gebruikt alle zenders op irdeto gezet en niets werkt ik heb ook dibverse files gebruikt maar ook geen resultaat heeft iemand een idee welke files moet ik gebruiken en wat is de beste firmware die ik er in moet stoppen gr edu
pillie Geplaatst: 7 september 2003 Geplaatst: 7 september 2003 Lees even het stuk over beginners in dit forum dan zul je erachter komen dat je geen kaart meer nodig hebt. En lees daarna het stukje boven de beginners uitleg,succes. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
guykers Geplaatst: 7 september 2003 Geplaatst: 7 september 2003 voor een stabiele FW kies de 1.56 of de 1.6, gebruik de sleutels van l*xs*t (nu kedeng) De uitgebreidste FW is de zibi 8 (of 8.5) met EMU van toro, deze heeft wel eens vastlopers (niet storend) alle kunnen goed overweg met de orginele kaart van CD allemaal te downloaden op de site van M_Z nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
RayhTec Geplaatst: 7 september 2003 Geplaatst: 7 september 2003 Voor versie 9.6 kun je geen FunSecaV1.2 of SXFunfiles gebruiken. Deze zijn bedoeld voor de BEEF Multicam firms. Voor de firms onder V10 heb je nog Fun5in1(alpha4) nodig. Door de firms met EMU wordt de kaart geemuleerd RayTech
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen