Ron Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Met een gemiddelde van 7895 bezoekers per dag is SAT4ALL zojuist sinds de oprichting eind februari vorig jaar de 3 miljoenste bezoeker gepasseerd.<BR>De gemiddeld 295000 hits per dag zorgen voor een hit totaal van XXXXXXX (dat kon mijn rekenmachine niet meer aan:-))))))<P>Na wat navraag bij de andere grote sites in satelliet land maken deze gegevens SAT4ALL toch de grootste satelliet hobby pagina van Europa.<P>Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken onze bezoekers van harte te bedanken voor het getoonde vertrouwen en het trouwe bezoeken van onze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>---------------<BR>Met dank aan <A HREF="http://www.THOIC.com" TARGET=_blank>www.THOIC.com</A> voor het ter beschikking stellen van de oude server statistieken.
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Heb je wel rekening gehouden met de dagen dat Sat4all niet online was?<P>Ben trouwens blij dat de gang er weer lekker in zit. Maar gauw naar de 4 miljoen.
Ron Geplaatst: 21 april 2001 Auteur Geplaatst: 21 april 2001 die 78xx bezoekers per dag was een gemiddelde. Daar is dus inderdaad rekening gehouden met de off-line dagen:-))))
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 na dit mooie bericht te hebben gelezen denk ik dat er op het kantoor van c- iemand met een buro vol haar zit en een kale kop<BR>hehehehe<BR>laten we het zo houden <BR>greetings manta01
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 En bij de 5 miljoenste bezoeker natuurlijk een groot feest, of niet ??<P>
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Natuurlijk, en wel op het hoofdkantoor van C* in Parijs. Dineetje erbij van Hollandse crackers in taquilla saus. Je mag zelf je toegangskaartjes proggen voor dit festijn.<P> Droom ik nu hardop ????
zappie Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 @Toxiq<BR>Felicitaties voor jou en aan alle en alle mods van sat4all, zo komt er vast nog wel eens een nulletje bij naar de 10.000.000, dus Keep up the good work<BR>cu Dreambox 7000, 7020 en 500
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Gefeliciteerd,op naar de 4 miljoen.<BR>cheers to sat4all.<P>Groeten from a new member.
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken onze bezoekers van harte te bedanken voor het getoonde vertrouwen en het trouwe bezoeken van onze site.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>ik dank U dat U ons ook bedankt !!!!<P>
Unetwork Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 BenBem Natuurlijk, en wel op het hoofdkantoor van C* in Parijs. Dineetje erbij van Hollandse crackers in taquilla saus. Je mag zelf je toegangskaartjes proggen voor dit festijn.<BR> Droom ik nu hardop ???? <P> Mooie opmerking, en dan worden we door un getrakteerd op stripboeken van Freekie plus, daarna een filmpie en een ijsje! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Avalon Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Foi Foi<P>Als dit zo door gaat houden we geen bandbreedte over. over x maanden voorspel ik dat we op 10 miljoen zitten :-)<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information Sat4all™
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 ik hoop het avalon. maar laten we niet te hard van stapel lopen. <P><BR>greeetings mbon
Avalon Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Daarom heb ik ook x maanden gezegd. :-)<BR>Ik loop nooit te hard van stapel.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information Sat4all™
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Ha Ha Ha straks krijgen we nog een<BR>A status.<BR>kane we zelf een codering's norm<BR>gaan uitbrengen die (niet) te kraken is<BR>apkay.
Aanbevolen berichten