Ga naar inhoud

Hoe een Gold Card Auto Update te maken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is een manier om met die kaart Canal+ te kijken.<BR>Maar wij zijn geen vrijschakelservice, dus zeg ik er niets over.<P>Verder kan ik zeggen dat je de gegevens zoals Key0C, 0D en 0E , PPUA, MK01 direct over kunt nemen in je edit programma.

Geplaatst:

hoi ik heb een vraag hoe krijg ik de seca <BR>fille s op een goldwafferkaard ?<BR>de fille s heb ik al maar ik krijg ze erniet op ;<BR>wat doe ik verkeerd ik hoop dat julie mij<BR>kunnen helpen groetjes en al vast bedankt .

Geplaatst:

Ik heb een Orginele (met alleen het Basis Pakket)Canal + kaartje met Mkf 4 uitgelezen.<BR>Ik kwam toen de PPUA en een hele vracht andere codes tegen.<BR>Nu weet ik dat je in ieder geval de PPUA en de Mk1 nodig hebt.<BR>Wie kan mij vertellen waar ik de Mk1 key kan vinden en waar de andere keys voor zijn.<BR>Het gaat dan o.a om:<BR>Seca ppv Record<BR>Primary Key 00 Secondary Key 00<BR>Primary Key 01 Secondary Key 00 <BR>Secondary Key 01<BR>Pakadge Bitmap Primary 0c 0 d 0 e<BR>Secondary key 01<BR>Waar moet ik deze keys invullen.<BR>Ik gebruik voor het programeren een Goldcard programmer met Gold Card.<BR>Als programma om te editten gebruik ik Secanix Editor.<BR>Als laatste wil ik vragen of ik met de bovenstaande kaart gegevens ook Canal + kan ontvangen.<BR>zo niet wat moet ik nog meer invullen.<BR>Alvast Hartelijk dank voor jullie reacties<BR>Groetjes van The Cableguy 17 shocked.gif" border="0

Geplaatst:

cableguy171 , is het jou al gelukt om hem auto te maken , ik heb het hier ook geprobeerd met mkv4 en als ik de waardes overneem vertikt tie het om te updaten

Geplaatst:

Ik krijg het niet voor elkaar<BR>Ik wacht nog steeds op iemand die mij daar goede uitleg over kan geven.<BR>Ik heb wel een niet geactiveerde kaart van Canal + aan het werken gekregen alleen ontbreekt dan X-Zone<BR>Dus bij deze als iemand zich geroepen voelt om ons te helpen dan bent u van harte welkom

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Cableguy171:<BR><STRONG>Ik krijg het niet voor elkaar<BR>Ik wacht nog steeds op iemand die mij daar goede uitleg over kan geven.<BR>Ik heb wel een niet geactiveerde kaart van Canal + aan het werken gekregen alleen ontbreekt dan X-Zone<BR>Dus bij deze als iemand zich geroepen voelt om ons te helpen dan bent u van harte welkom</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>X-ZONE NL FR:12515-H BR:22.000 FC:5/6 OF AUTO<P>GROETJES<BR>SATBANDIT JUNIOR laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Provider 01 is bij een originele Nederlandse kaart altijd Canal Digitaal.<BR>Het gaat ons dus om de Pimary Key 01 van Provider 01.<P>De sleutel wordt vooraf gegaan door 51 vervolgens bestaat de sleutel uit 8 bytes.<BR> <BR>Dan nu de PPUA.<BR>Klik links op CANAL DIGITAAL <BR>Selecteer het tabblad General, vervolgens is simpel de PPUA af te lezen.<BR>De gevonden MK01 en PPUA kunnen weer gebruikt worden om een gold/pic-kaart <BR>autoupdating te maken

Geplaatst:

Dat heb ik dus allemaal gedaan, en dan vertikt tie het om te updaten. ik heb het vermoede dat mkf4 nog niet helemaal 100% werkt met de nl kaart. Hebben meer mensen dit probleem? het vreemde is hij leest de C D E keys wel goed uit.

Geplaatst:

Nee hoor werkt perfect, maar je moet denk ik iets beter lezen ..... confused.gif" border="0 <BR>en niet te veel los laten.... tongue.gif" border="0 <P>groetjes van uit het Bos shocked.gif" border="0

Geplaatst:

step by step guide:<BR>(a)extract mk01 key & ppua.<P>1.open mkf4 & click connect ( de icon onder file )<P>2.click "get card info"<P>3.nu heb je heel wat info.click card records & read records.<P>4.nu heb je de card layout & heel veel ff.<P>5.click primary key 00 & get system key.<BR>als je de system key heb, je kan dus andere key ook krijgen.(je heb alleen de primary key 01 van provider o1 nodig.)<P>6.click primary key 01 van provider 01 & copy to key section.<P>7.click c***l+, keys.( zie je de key ? )<P>bingo!! heb mijn mk01 key & ppua.<P>(B)<BR>au card maken.<P>1. open scanix.open jou eeprom file.<P>2. click 0019 (c***l+ nl ) click ppua & vul je ppua in.<P>3.click 01/09 vul je mk01 key in.<P>4. save file<P>5. nu ga je de goldcard programeren. & bingo<BR>autoupdate goldcard.<P>note:<P>Je heb primary key 01 van provider 01 nodig, niet anders<P>druk menu 6,4,1 als de date is 31 may 2001.<BR>jou card is updated.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.