Gast Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 weet iemand hoe ik een schotel moet richten op astra 1 + astra 2 of heeft iemand er een plaatje voor
jeevanhoof Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 Hoi, het beste kies je toch maar voor een draaibare opstelling, want de satellieten liggen nogal ver uit elkaar. Alhoewel er een schotel bestaat die de twee kan ontvangen. kies je voor een draaibare dan kan je ook de andere ontvangen. Kijk ook eens in het forem over het schotel park mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gerdy Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 Je hebt een schotel nodig van minstens 78cm met een dubbele lnb houder op 9° verschil (niet regelbaar) of een dubbele lnb houder waarop je één lnb kunt dichter of verder plaatsen tegenover de vaste. De lnb op de arm richt je naar astra1 en de 2de lnb die rechts van de vaste staat (als je van achter de schotel kijkt) regel je op astra2. Het is hetzelfde principe als voor een astra/hotbird opstelling. Zie hier! Gerdy
Gast Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 ik wil eigenlijk toch alleen astra 1 en astra 2 en ik ga een ovale schotel kopen die geschikt is voor hotbird astra 1 en astr2 aleen gebruik ik dan alleen de astra 1 en 2 wand meerdere schotels kan m´n decoder niet aan anders moet ik steets de zenders opnieuw inladen maar zo als hier boven toch mogenlijk
Gast Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 de pioneer dbr-s120nl en ga een 2e handse ovale schotel kopen van archsat met een lnb houder van 3 stuks
Gerdy Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 Moet lukken! Let op de groote van de schotel... Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen