Ga naar inhoud

start in menu op ????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een philips dsx7072/03a ,als ik de reciever aan doe dan kom ik direkt in het menu terecht van de instellingen??en kom hier dan ook niet uit zoals gewoonlijk,ik draai al 3 weken goed en zo ineens dit probleem,er zit zibi8-nl-plus-emu34.hoop dat jullie mij kunnen helpen .

Geplaatst:

de reciever deed het goed ,ik doe hem uit en een uur later aan en hij start direkt op in menu instellingen??en kom daar niet uit??

Geplaatst:

als het goed is zijn er een paar opties die je kunt kiezen waaronder kanalen instaleren. als dat zo is is de eeprom niet goes of helemaal niet ingeladen. hier staan onderhand verwijzingen in naar de plaat van je zender lijst.

Het kan zijn dat het heeft gewerkt maar na het uitzetten kan hij in de war raken. dus de flash512 en eeprom opnieuw in laden.

freedom 1.03 sx 6in1

Geplaatst:

Na het patchen en controle op de juiste werking is het verstandig om de omtvanger uit de zetten met de afstandsbediening.(naar stand-by) De ontvanger zal dan een kopie maken van de zenderlijst en deze plaatsen in de flash512. h

Heb je de ontvanger uitgezet met de hoofdknop?

Bij het aanzetten heeft hij dan waarschijnlijk zijn juiste zenderlijst niet kunnen vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen