Ga naar inhoud


simba 202 ----> ana4 ok ...maar naar super ana ???


PinkFlamingo

Aanbevolen berichten

ik heb mijn simba 202 een tijdje geleden geflash met ana4.txt nu ik las dat super ana veel beter moet zijn wou ik dit proberen maar nadat ik de ontvanger aan zet kan ik geen toets meer indrukken ik doe dusa het volgende :

 

1- com poort instellen (com 1) druk ik gewoon toets 1 in

2- snelheid (2) 115...

3- dan de ontvanger aan

 

boot menu start op :

 

bootversie 4.2

 

maar nu wil ik dus de 2 intoetsen (app sload) en nu reageert het toetsenbord niet meer .. terwijl als ik op Esc druk werkt het wel (druk CR)

 

heb al van alles geprobeerd computer opnieuw starten etc. het lijkt er op dat de simba beveiligd is of zo ik heb er al meerdere gedaan maar allemaal nog maar 1 keer de 2de keer wil dus niet

 

Wie herkent dit probleem en heeft een mogelijke oplossing ?? of wordt het gewoon een Jtag (die ik dus nog niet heb!) ???

 

groetjes ...

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


kon je dan zien dat de 2 werdt ingedrukt ? ik kan dus niet zien dat waneer ik de 2 indruk er ook een 2 komt te staan het is net of m'n toetsenbord ...zeg maar geblokkeerd wordt ...

 

groetjes ,,,

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...