Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd om mijn Goldcard autoupdate te maken.<BR>Helaas is dit niet gelukt.<BR>Resultaat nergens meer beeld op en krijg de kaart ook niet meer uitgelezen of geprogameerd met o.a Progoff,Mk4find,Secanix Editor en Icprog.<BR>Weet iemand een programma of iets dergelijks om de kaart te herstellen<BR>Alvast hartelijk dank voor de moeite

Geplaatst:

krijg ik niet aan de praat<BR>Krijg steeds connection Time Out

Geplaatst:

Wat voor een programmer heb jij?<BR>Als je een gold programmer hebt en je kunt de kaart niet meer lezen kun je bijvoorbeeld proberen de kaart helemaal te wissen.

Geplaatst:

Er staat geen merk op<BR>Ik kan wel vertellen dat er 2 gele 3 groen en 1 rood lampje opzitten.<BR>En er zitten 3 kleine wit/blauwe druk knopjes op.<BR>Waar kan ik de kaarten mee resetten

Geplaatst:

Mischien achterlijke vraag wat betreft niet werkend krijgen gold140.<BR>Is je seriele kabel wel 1 op 1 ?<BR>Ik heb dat niet herkennen van programmer door gold140 ook gehad en dat bleek daar aan te liggen.<P>The Sahib shocked.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ja ik heb hem al een paar keer geupdate met secanix editor en ic prog.<BR>Nu schrijft ie vanaf gister avond alleen de 1684.hex zodra ik de 2416 wil proggen of lezen gaat het fout.<BR>Bij het prgrammeren krijg ik de melding: Programmeren wordt niet ondersteunt.<BR>Gold 140 heeft vanaf het begin al niet gewerkt bij mij<BR>Hoe krijg ik de kaarten gereset met welk proggie

Geplaatst:

Als je de eprom wil proggen, moet je eerst een loader in de pic plaatsen... Als Gold140 niet werkt, heb je geen gldprogger. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik kan geen goldcard meer proggen.<BR>Ik ben met de Programmer Adapter en kabel naar de leverancier geweest waar ik hem gekocht heb.<BR>Daar werkt ie met mijn spullen gewoon perfect.<BR>Als ik hem aansluit op mijn pc dan gaat het steeds fout bij 24C16.<BR>Ik krijg dan de melding dat het programeren niet wordt ondersteunt.<BR>Er zit dus iets mis in mij pc iemand misschien tips om dit op te lossen

Geplaatst:

Hallo The cableguy 17,<P>Ik heb dit probleem al vaker gehoord, vermoedelijk draait je PC met Windows Me.<P>Installeer Windows 98 en het probleem zal verholpen zijn.<P>Greetinx Louie confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb in het forum 'emuleren' een paar aardige dingen uitgevonden mbt de compoort en season interfaces, ik heb gezien dat bij géén van mijn programmers pin 1 van de rs232 aansluiting is aangesloten. Door deze pin ook van de season af te schuppen werkt de season ineens wel op mijn pc, terwijl dat daarvoor niet deed (en op mijn notebook wel).<P>tis misschien het proberen waard...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.