Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Hoi, Sinds eergisteren een Samsung SV1203N 120Gb HD in de dreambox ingebouwd. Ik had de SV1204 besteld, echter kreeg deze. Hij is erg stil, word niet heet, alleen volgens de specs is de spin-up-power wat aan de hoge kant. Ik krijg met opnemen en ander gebruik GEEN stotterend beeld. Da's goed dus. Nu mijn vraag: Ik probeerde timeshifting uit door op de "pause" knop te drukken en enige minuten later nog een keer "pause" om verder te kijken (ook met "play" knop geprobeerd). Hij ging netjes verder waar ik gebeleven was echter na enkele seconden "bevroor" het beeld en ging de tijdbalk snel naar rechts lopen en kreeg ik weer "real-time" beeld. De opname was achteraf wel goed gelukt! Kan dit aan mijn oude release (emu_beta105_5.5_030717) liggen of aan mijn HD? IK kan hem nu nog terugbrengen!!! Mischien doe ik wel iets verkeerd? Alvast bedankt, PcInfo
Laverda Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 werkt alleen met cam module, dus niet als met emu werkt Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Jossie Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Time shifting.... AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Yep, Wat Jossie en droom_doos zeggen dat klopt !!! Bedankt guys. Weet nu dat de Samsung SV1203N HD in orde is. Hopelijk krijg ik geen power problemen in de toekomst, maar ik heb een nieuwe versie DB, dus dat zal wel loslopen. Iemand een idee wat de MAX waarde is die de HD bij een spinup mag gebruiken? Groeten, PcInfo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen