Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mijn zegen waarom is op mijn strong<BR>geen sbs6/net5/yarin meer kan krijgen. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

B***shit, stop een demper tussen je kabel en je decoder, of stop er 100m draad tussen, zoek nu opnieuw, wedden dat je ze nu wel vindt ? Je kunt ook de genoemde software installeren, maar dan zul je geen CSD meer kunnen kijken (Spaanse zenders, inclusief taquilla en Spaanse C+) wink.gif" border="0

Geplaatst:

De laatste bijdrage is een goede tip, maar hier is er nog 1, te weten de goedkoopste: Draai je schotel iets en blijf op de signaalmeter letten. Wanneer deze rond de 3 staat, kun je het opnieuw gaan proberen. Wanneer de strong8000 op zo'n 50% met zoeken bezig is, moeten de eerder genoemde zenders gevonden worden. Succes. wink.gif" border="0

Geplaatst:

algemene vraag:<BR>waarom met minder signaal?

Geplaatst:

HALOOO;<P> Wie kan mijn zegen waarom is op mijn strong<BR>geen sbs6/net5/yarin meer kan krijgen. <P><BR>We zijn intussen 02 mei 2001 n.c. Bekijk Uw keys eens voor je het verder gaat zoeken!!!!<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>IQ

Geplaatst:

Probleem met de strong zit in de frequentie-resolutie. Een van de laatste dingen die freek mocht doen voor ie bij de legal department werd geplaatst was een transponder multiplexer inbouwen en dat heeft ie zo goed gedaan dat ontvanger software die een beetje te breedbandig is bepaalde frequenties niet meer ziet. Je moet het vergelijken met een sterke en een zwakke lamp die achter elkaar zijn geplaatst: in het felle licht zie je de zwakkere lamp niet meer.<P>Je moet dus eigenlijk je ontvanger een zonnebril opzetten waardoor ie alles weer helder ziet.<P>Ohja, wat er van de eerder genoemde monteur is geworden weten we inmiddels allemaal...<P>IQ: heb je wel eens de moeite genomen om je originele kaart uit het zakje te halen en daarmee kanalen in te lezen? Laat ik je vast verrassen: een maagdelijke kaart lees zelfs irdeto en viaccess zenders in, dus met KEYS heeft het zéker niets te maken.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.