Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

alle coax controleren binnen en buiten op contact/inwatering.

Moteck met triax goed uitlijnen. Staat vlgs mij niet goed.

En soms moet je eerst de ene taquilla aankiezen alvorens je de andere gedecodeert krijgt. Maar dat is jouw probleem niet zo te horen. Je zit boven of onder de clarkbelt als je naar hispasat gedraaid bent of er iets links or rechts van.

Suc6

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

• 2 weken later...

Geplaatst:

ik heb ondertussen eens getest .

Als ik de rotor rechtstreeks aansluit op de tuner en de lnb rechtstreeks op de rotor, dan heb ik alle kanalen aanwezig op hispasat.

Doordat ik een vaste schotel combineer met een draaibare ga ik van de tuner naar de rotor, dan naar de switch en dan pas naar de lnb. Hierbij verlies ik enkele kanalen op de hispasat en ook op de sirius. Ik heb ook eens de kabel getrokken van de tuner naar de switch en dan naar de rotor naar de lnb. Dan werkt de rotor perfect, heb ik ook alle kanalen maar kan niet schakelen naar de vaste schotels.

Kan iemand mij op pad helpen naar een oplossing of moet er iets in de satellietconfiguratie van de dreambox veranderd worden?

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

West-Vlaanderen - Belgie

Geplaatst:

Hallo.

Hier een vraagje ik heb zinds kort ook een dreambox en die staat op een 99CM doorsnede schotel afgericht op de astra,maar als ik hem op dracht geef naar een andre satteliet loopt hij een paar cm door.

Bij deze de vraag is er iemand in de kop van noord holland ook met een dreambox die me het een en het andre uit kan leggen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen