Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Heb een Micronik 1200S met 600+. Krijg met s*ca files slechts Freek in beeld.Ligt dit aan de regiocode of aan files? Heeft iemand de oplossing?
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Das toch wel uniek, alleen freek in beeld. <P>Bekijk je eepromfile eens met een editor, waarschijnlijk zijn niet alle benodigde sleutels aanwezig.
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Print "Freek" ff uit en stuur hem naar Toxic(Q) kan hij/zij hem plaatsen bij een andere topic en kunnen wij weer lachen!!!!!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Gelukkig heeft de Micronik geen regiocode.....Maar je zou eens de keys van deze maand gebruiken.
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 heeft een aston 1.03,1.04 of 1.05 een regiocode?misschien een stomme vraag,maar ik weet het niet.
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Een aston cam heeft geen regiocode !<BR>rot !<P>Robbie
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Voor de micronik werkt Culluh 1.8 prima!<BR>Getest met software ver 93<P>Groeten,<P>Sathunter
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Bedankt voor de response,<P>De keys staan in de eeprom. Dat is het probleem helaas niet. Ook de keys van deze maand staan erin. De softwareversie is 90. Hierin kan het toch niet zitten?<BR>Culluh 1.8 ken ik niet. Is dit een file voor een GW? <P>Magnus
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Ik heb onder andere de Duckfile mei en juni en de Crazy Murdock file al geprobeerd. Helaas blijf ik veroordeeld tot Freek. ook geprobeerd met de speciale micronik.hex en microniks*c*.hex file als pic file. Ook geen succes. Ik zal eens zoeken naar de Culluh file.<P>Klopt het trouwens dat als de Ird*t* ca cam eruit is dat S*c* geen beeld geeft? Ook op Ird heb ik namelijk hetzelfde probleem. Alhoewel voor een andere rubriek, wellicht toch iets om rekening mee te houden. <P>Ik sta nog steeds open voor suggesties
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Ik denk dat er toch wat anders loos is. Heb je je schotel ook al gecheckt?<P>Zit je MAM er goed in, haal je IRDETO cam er eens uit.<P>Heel vreemd
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Als ik de IRDETO Cam eruit haal enkel zwart beeld. Ook de programma info die verschijnt bij een betreffend kanaal verschijnt niet meer.<P>Aangezien je over dezelfde ontvanger beschikt, zou ik je eveneens willen vragen of er in het MAM menu onder Irdeto eveneens een overzicht verschijnt van de pakketten die op de GW zitten. In het Mediaguard menu verschijnen wel alle pakketten.<P>In ieder geval: MAM zit er goed in,schotel is goed, LNB is goed. Zonder Irdeto CAM werkt de embedded S*C* helemaal niet meer. Het lijkt erop dat het S*C* moduul door de Irdeto CAM aangestuurd wordt<P>Bij GW Ird*t* prov 19 wel, Pre en *RF melding gecodeerd bij Betares kanalen: niet geldig <P>Vreemde ontvanger<P>Ondanks alles, verneem ik nog graag de oplossing voor het probleem of een clue waar het in zit.<P>Magnus
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Ik draai zelf met versie 93 en kheb geen problemen, de Duckfiles / Crazy Murdock werken beide.
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Sorry,<P>Deel van het eerdere bericht vervalt. Vond het al heel vreemd worden. Als Ird CAM eruit is toch beeld met Sec*. Wederom alleen 0019.<P>Op de duitse borden heb ik de vraag al eerder zien staan. Alleen is er toen geen amtwoord op gekomen.<P>Wordt door jullie de micronik hex file gebruikt of de bij de file geleverde pic file. Bij beide namelijk geen succes(behalve Freek dan)? <P>Magnus
Aanbevolen berichten