robje Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Hallo<P>Sinds twee dagen heb ik mijn gold-card geupdated maar nu krijg ik steeds na 5 minuten een melding op het scherm dat ik een smartcard in de 1e lezer moet doen. Is Canal+ weer bezig om illegale kaarten uit te schakelen
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Hey wat gek,dat hebben 'wij' al ruim een maand niet meer... <P>Ik zou de files die je gebruikt maar goed bewaren, die worden misschien nog eens geld waard (ik heb hier een kastje van bijna 100 jaar oud en da's ook geld waard, dus wie weet lukt dat met sofware ook wel, voor je het weet ligt ie over 2 jaar naast Leisure Suit Larry and the Lounge Lizzards in de Software Antiek Winkel).<P>Maar goed, gebruik een nieuw file (er staan er al weer zat met als datum mei 2001 en je probleem zal verholpen zijn...
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Zou graag weten waar te halen <BR>mijn ontvanger doet namelijk net zo.<P>
Gast Geplaatst: 6 mei 2001 Geplaatst: 6 mei 2001 Hy men <P>Alleen debankt voor de reply's,<BR>Het werkt weer
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Visser:<BR><STRONG>Hy men <P>Alleen debankt voor de reply's,<BR>Het werkt weer </STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Visser:<BR><STRONG>Hy men <P>Alleen debankt voor de reply's,<BR>Het werkt weer </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Laat mij ook eens weten waar te vinden ?
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Visser:<BR><STRONG>Hy men <P>Alleen debankt voor de reply's,<BR>Het werkt weer </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE><BR>Zoals U ziet ben ik een beginner !!!<BR>Laat mij ook eens weten waar te vinden
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Charoel:<BR><STRONG> Citaat: <HR></BLOCKQUOTE><BR>Zoals U ziet ben ik een beginner !!!<BR>Laat mij ook eens weten waar te vinden</STRONG> <P> Hallo laat je emailadres achter.
Aanbevolen berichten