Ga naar inhoud

Palco en Kiosk PPV kanalen nu ook niet meer te ontvangen met de S*CA boxen!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Redcat Heb net nog ff gekeken, mar bij mij op m'n 7071 doen de K kanalen 't nog steeds hoor laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Het zat er natuurlijk aan te komen, maar het lijkt er op dat nu ook de Palco en Kiosk kanalen niet meer te ontvangen zijn op 'n standaard (mediagard) ontvanger!<P>Ik heb het vandaag geprobeerd op mijn Philips PSX7071 maar die blijft op zwart. In de Humax 5400 werkt alles nog wel normaal.<P>Als dat zo doorgaat zullen er in de toekomst niet veel meer van dit type ontvangers verkocht worden.<P>Voor de mensen die deze standaard S*CA ontvangers hebben is het te hopen dat er snel nieuwe software beschikbaar komt die wel in staat is om over die landencode heen te stappen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><p>[ 04-05-2001: Message edited by: Redcat ]

Geplaatst:

Hoi Redcat,<BR>Ik ben hier inderdaad wel mijn Palco kwijt, maar mijn Kiosk werkt nog gewoon op mijn Philips DST 5816 met een goldwaver card.<BR>Wel heb ik 3 dagen geleden de key moeten veranderen omdat hij weg viel. Maar nu werkt hij prima.<BR>Groetjes Remco40

Geplaatst:

Bedankt allemaal, ik zal even de duck files proberen!<P>Is toch 'n hele opluchting dat het probleem niet bij de landencode ligt!<P>Het is toch wel raar dat die file het wel gewoon op de Humax doet!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Misschien dat 't nu een beetje tot anderen doordringt dat de problemen niet bij de landcodes ligt ;-)

Geplaatst:

Is er iemand die Palco weer werkend heeft op een Philips 5816 firm 19?<BR>zoja, dan zou ik graag de files willen hebben.<P>Thanx.

Geplaatst:

Zeg @LD,<P>Doen bij jou de Palco kanalen het nog wel op de Philips PSX7071?<P>Zo ja, kun je me dan even via 'private message' kunnen vertellen welke file je hiervoor gebruikt?<P>Bij mij is het namelijk nogal donker op de Palco kanalen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

het is niet de landencode die jullie parten speelt,maar naar ik heb begrepen is het de regiocode in de decoder zelf die moet overeenkomen met de regiocode dat p*y tv aanbieders meezenden met hun z*n*e*s.het gaat hier niet om de landencode te veranderen in je kaart,maar de regiocode in je decoder.een path van de officiële seca boxen zal nodig zijn.kan er misschien naast zitten,maar ik schrijf maar wat ik lees.

Geplaatst:

Ik heb me misschien wat ongelukkig uitgedrukt @digital_sat_2001, maar ik bedoel dus ook de regiocode in de ontvanger(landencode op de kaart bestaat overigens ook helemaal niet bij S*ca, dat kom je op Ird*to kaarten tegen).<P>Maar hoe dan ook, ik heb op de Philips nog steeds geen palco, ik heb nu zo'n tien verschillende files geprobeerd maar allemaal zonder succes!<BR>Terwijl ze het wat Palco betreft prima doen op de Humax 5400!<P>Dus als iemand op 'n standaard S*ca box de Palco kanalen aan de gang heeft gekregen dan zou ik dat graag eens willen weten.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

@Redcat<BR>Ook nu heb ik op Palco 't befaamde zwarte scherm met rood blokje<BR>Dit even ter info frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb weer leven kunnen krijgen in de PALCO kanalen op een Nokia 9302 door gebruik te maken van de files van ADK. Ik moet er mischien wel even bij zeggen dat de ontvanger uit Italie komt en dus voorzien is van een Italiaanse regiocode!

Geplaatst:

om even terug te komen op wat dat Salernitana<BR>zegt klopt als een bus.koop een spaanse seca box en met de juiste kaart,krijg je er de t*q*i*l* kanalen erop.omdat de regiocode overeenkomt natuurlijk.wanneer er een firmware patch komt voor de seca boxen om de regiocontrole uit te schakelen,zal je weer beeld hebben op alle seca boxen.en om ook eens te zeggen,heeft een s*c* k*a*t geen landencode maar een startup record.dit om het nu juist te zeggen.

Geplaatst:

Ik heb ook een Humax en geen kiosq !<P>Vind geen oplossing

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.