Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Hoi,<P>Ik heb het volgende probleem:<BR>Ik kan geen bin's van het SECANIX formaat op mijn GW kaart schrijven. mijn provider lijst blijft leeg.<BR>Ik gebruik een Moby Dick programmer. En heb ook al diverse programma's geprobeerd!<BR>Ik heb een Nokia 9800 met MA 1.3. Wie weet raad?
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 heb je het al geprobeerd om eerst een loader op de kaart te zetten, of de bin te converteren naar een hex om zo de kaart te programeren. Heb je ook al een andere gold card geprobeert? Lukt het wel met bin bestanden van een ander formaat dan secanix?
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Vraag 1: Ja ik kan dus bin's m.b.v. een loader op de kaart "zetten".<P>Vraag 2: Ja heb ik geprobeerd maar helaas!<P>Vraag 3: Nee zie vraag 4<P>Vraag 4: Ja en dat lukt me wel.<P>Volgens een antwoord uit Zwiterland heeft het iets te maken met het feit dat ik een 2 bit hex code nodig zou hebben. Ik ga dit eens nader onderzoeken!
Gast Geplaatst: 8 mei 2001 Geplaatst: 8 mei 2001 <P>Hoi, <P>ik kon altijd redelijk succesvol met mijn Moby Dick programmer mijn GW <BR>kaart programmeren. Ik gebruikte hiervoor een loader voor de Pic, een Bin <BR>voor de eeprom en weer een pic.hex voor de pic. Nu leveren mij de laatste <BR>bin's van het formaat SECANIX 4.0 een lege providers lijst op terwijl bin's <BR>van het formaat Piccard 2.1 wel werken ( dus is de kaart goed!). Kan iemand <BR>mij vertellen hoe ik een bin van het formaat van Piccard 2.1 kan maken of <BR>hoe ik er aan kan komen? <P>Bij voorbaat dank! <P><BR>Joop
Aanbevolen berichten