Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Een beetje rare vraag: Is de verpakking van de dreambox gesealed (zegel of plastic)? De reden waarom ik deze vraag stel is: Ik wil graag online een dreambox bestellen. dat is opzich geen probleem, maar laatst had heb ik een bestelling bij *************(alles kwam mooi op tijd binnen) en toen ik aan de slag ging met de lnb die ik had besteld, bleek deze niet helemaal nieuw te zijn. hij doet het verder prima, maar bij zoiets als een dreambox wil ik toch zeker weten dat hij helemaal nieuw is als ik em koop. Of zijn er nog tips waar ik het beste de dreambox kan bestellen/kopen. het liefst omgeving Arnhem. ****** De volgende keer dat je namen noemt, moet ik helaas minder populaire maatregelen nemen. LEES ONZE REGELS!
-paul- Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Zit in een kartonnen doos, en daar kun je niet aan zien of ie al open is geweest.
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 De dreambox zelf is nogal erg gevoelig voor vingers. Als je de DB vast hebt gepakt zie je de afdrukken staan, en die gaan pas met veel poetsen weg. Daaraan kun je misschien ook nog iets zien. Tenzij de dealer er de laatste fw inzet, dan heb je die ook al misschien als afdrukken staan..verder is het de service en levervoorwaarden van de site.
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 heb er laatst 1 opgehaald in Groningen bij een bedrijf. Zat geen doos bij. Zat gesealed. Was verder brandschoon en volgens mij was er niemand aan geweest.
Ðeninux Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Citaat: heb er laatst 1 opgehaald in Groningen bij een bedrijf. Zat geen doos bij. Zat gesealed. Was verder brandschoon en volgens mij was er niemand aan geweest. Geen doos bij ? een orginele dreambox zit in een gele doos. En zit een plastic laagje voor op box. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Hi, Als je het niet vertrouwt om hem online te kopen, waarom ga je dan niet naar een gewone sat speciaalzaak? Kun je meteen kijken hoe de box eruit ziet (en voordat je hem betaalt)... Als je de box online wilt kopen, doe je er verstandig aan om op http://www.dream-multimedia.nl (die link mag toch wel?) even te kijken bij DEALERS wie er allemaal dealer is. Dan zit het volgens mij wel goed, zeker qua service! LDP
Gast Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 thx voor alle antwoorden... excuses voor het noemen van namen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen