Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie weet hoe ik mijn pioneer kast weer aan de gang krijg met de taquila zenders verder werkt alles behalve taquila wie heeft de goede secafiles voor mij<BR>hoenderdaal3@zonnet.nl hoenderdaal3@zonnet.nl nullconfused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ja als hier iemand verstand van heeft, ik heb namelijk een philips decoder en mijn tequilla bstaan ook alleen nog maar uit zwart beeld, is er al firmware voor geschreven, want ik zag dat er voor de strong 8000 als iets voor handen is!

Geplaatst:

pobeer anders zelf even firmware te schrijven.<BR>als je dan problemen hebt dan helpen we met alle plezier wink.gif" border="0

Geplaatst:

sorry het een flouwe opmerking van mij<BR>voortaan zal ik wat duidelijker zijn.<P>het probleem is dat er voor zover ik weet niet voldoende informatie is om een gepatchde firmware te produceren.<BR>volgens mij is de originele firmware niet beschikbaar, en is er geen programmatuur om te lezen/schrijven naar de box (als het al mogelijk zou zijn om huidige firmware uit te lezen)<BR>Verder beschik ik over onvoldoende kennis/inzicht in hetgene waarmee de decoder geprogrammeerd is. Een enorme lading assembler code is moeilijk te begrijpen<BR>Mijn hoop is gericht op de echte die-hards die ongetwijfeld hier meer van weten en dit soort dingen vaker doen.<BR>groetjes

Geplaatst:

Het schijnt dat er werkende software aan zit te komen. (heb ik op een anderboard gelezen) het is er al maar moet nog aangepast worden. (schrijft men)<P>Henri.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.