Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Vergeleken met de HUMAX heeft de droomdoos, veel geweldige gadgets. (ontvangst technisch heeft de HUMAX mijn voorkeur) Er zijn echter drie images (of toch meer) die ik vaak voorbij zien komen: - Traveller - Ronaldd - JirkaS Mijn vraag is wie weet (of weet een link met overzicht) welke verschillen er in de images zitten. Voornamelijk de "gadgets" maar ook kwalitatief. Mijn eerste image is ronald 15-7, maar ik denk eraan om nu een ander te installeren. Advies !?!?! Ik heb een amber DB, met 120 Gb HD, ADSL en veel mp3's... Ook een lijstje met welke add-ons (plug-ins) precies wat doen (beschrijving), zou handig zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer.... Mischien stomme vraag, maar waarom gaan Traveller en Ronald niet samenwerken? Twee weten meer dan één !!! Dan gaat de ontwikkeling nog sneller!!! Weet iemand trouwens hoe ik menu's moet schrijven om shell-scriptjes te starten. Ik ben unix beheerder en kan dus best uit de voeten met scripts.... Groeten, PcInfo
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 De firmware van Ronald is vrijkaal en maar erg stabiel. De fireware van Traveller zaten altijd veel nieuwe dingen in en daardoor kon het wel eens zozijn dat je een vast loper kreeg. de firmeware van JirkaS is de firmware van Ronald en dan door JirkaS aangepast. Deze loopt ook altijd erg goed moet ik zeggen. Bij deze firmware is het wel raadzaam om een hd of een usbstick te hebben de addons staan op de hd of usb (is allemaal via internet update)
basix Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 http://t-hydron.verkoyen.be/ -> download hier de script plugin, dan kan je via je afstandsbediening scripts starten enz. basix
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen