Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit nog een Aston V1.03 die ik voor sommige testen gebruik. Sinds korte tijd doet deze module raar. Om de twee minuten blokkeert deze het beeld of geeft blokjes. Na enkele seconden werkt deze weer goed. De module is origineel en nooit gepatcht geweest. Heeft iemand dit ook al ervaren, of kan deze herstelt worden of mij de originele software sturen?

Geplaatst:

Zit ie toevallig in een Humax?<BR>Als je bij een Humax te weinig signaal hebt, ziet ie ook de Aston niet meer. Raar maar waar !<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Het rare van die 1.03 is dat ie in sommige ontvangers prima werkt en in andere (bijv humax) kuren vertoond, probeer hem eens in een andere ontvanger. Ik heb ook eens gelezen dat dit symptoom voorkwam bij een module waar een printbreukje in zat, als de module warm werd vertoonde deze dezelfde kuren. Lijkt me sterk dat het aan de soft ligt... wink.gif" border="0

Geplaatst:

De Aston v1.03 heb ik getest in een Echostar 3000IP, een Strong SRT4400, Strong SRT4350, Strong SRT4375 en Humax 5400. Dus ik denk dat het aan de module zelf ligt.

Geplaatst:

De Aston 1.03 in de Nokia9800s bij mij na 4 maanden ook alles op zwart.<BR>De Nokia herkent hem wel maar wat voor kaart er ook in gaat met welke Eep en Pic hij doet bij mij ook niets meer .!!!!!!<BR>Van armoede maar een ASTON 1.05 gekocht<BR>Is de oude nog te repareren of moet hij de vuilnisbak in ?<BR>Wie weet raad ???<BR>Salu2<BR>jopie<BR>España frown.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Jopie:<BR><STRONG>De Aston 1.03 in de Nokia9800s bij mij na 4 maanden ook alles op zwart.<BR>De Nokia herkent hem wel maar wat voor kaart er ook in gaat met welke Eep en Pic hij doet bij mij ook niets meer .!!!!!!<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb ook zo iets met een IrD\0 CI module. mad.gif" border="0 <P>Hij lijks gewoon goed te werken maar ziet de kaart niet. Ik weet even niet meer of de VCC nog wel goed was confused.gif" border="0 <P>Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.