Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Hallo, sorry dat ik hiervoor een nieuw topic post maar krijg keyfile updater niet gestart (foutmelding)... ---> bestaat er nog een ander programma om hx files te converteren naar een .key file? dank bij voorbaat, el chillum
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 system error &h8007007E(-2147024770). kan opgegeven module niet vinden... elchillum
Jossie Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 war voorn betsuring systeem.... AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Citaat: war voorn betsuring systeem.... windows XP professional edition ... el chillum
Hotbird Geplaatst: 11 september 2003 Geplaatst: 11 september 2003 Is al eens eerder aan de orde geweest, voor de oplossing, klik hier: oplossing
drmbxfn Geplaatst: 11 september 2003 Geplaatst: 11 september 2003 Blijft de vraag voor een ander keyfile updater bij gebruik van de romu (ronald). Citaat: - No_Zap zit in romu (Ronald's Emu). Wel even zorgen voor de juiste keys (Niet om vragen, zoeken op UMP), gaat niet met tCC's updater. Via de emu kunnen de key's ook geupdated worden maar het blijft handig een tool te hebben. Dreambox Fan(drmbxfn) DM7000, Gemini 2, 40GB Maxtor.
Gast Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 Citaat: zoals 4FR al aangaf, zou onderstaande toch echt moeten werken: zet die Comdlg32.ocx eens in je c:\windows\system32 als je die hebt.. open eens een dos prompt ga naar die directory toec:cd\windows\system32 type dan eens inregsvr32 comdlg32.ocx heb ik gedaan ... als ik in prompt regsvr32 intyp krijg ik een bericht...nl: geen dll naam opgegeven... bij comdlg32 ---> wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand ... hmmm met files zit ik altijd in de knoei ... el chillum
Hotbird Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 sorry, misschien niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde deze oplossing: Citaat: De melding die jij krijgt is exact dezelfde die ik kreeg toe ik het bestand Comdlg32.ocx in de subdirectorie runtime had staan. verplaats dit bestand naar de hoofddir van Keyfileupdater en dan werkt het wel! Dit ook al geprobeerd? Ron
Gast Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 dus ik heb dit nu staan in system 32 alsook in mn keyfile updater mapje dat ik aangemaakt heb ... maar het werkt nog niet ... of moet ik dat ook in system verwijderen? ik kom niet graag aan die files (deleten) want van files ken ik niet zo veel el chillum
Hotbird Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 mmm, zou toch moeen werken, misschien is er dan toch iets anders aan de hand. welke versie van de keyupdater gebruik je daar?
Gast Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 2.0.4. toch niet met een ander programma proberen? el chillum
Hotbird Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 Citaat: toch niet met een ander programma proberen? Tja, als je weet welke........ik zou het niet weten. Heb je miscchien nog de beschikking over een andere pc met win 98 of zoiets? kun je dat nog even proberen. Ron
Gast Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 hmmmmmmm even op andere pc geprobeerd .... MSVBVM60.DLL ... deze kan hij niet vinden ... ---> dit is opgelost inmiddels ... ---> nu mist hij mscomctl.ocx ... als ik 1 oplos, komt er een andere in de plaats! om de muren van op te lopen el chillum
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen