Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een strong 8000 en om de een of andere kan ik toch Taquilla ontvangen.<BR>Ik heb zelfs softwareversie 20 erin(orgineel vanaf fabriek).<BR>Ik heb de laatste tijd de topics hierover gevolgd en volgens had dit niet mogelijk moeten zijn.<BR>Ik wil met alle plezier de files posten die ik gebruik, maar ik kan bijna alles gebruiken het werkt heel vaak. Alleen bij de laaste uit Duckstad werkt taquilla niet.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Je zou een boel mensen blij maken met een oplossing. Ik zou het graag testen, wil je ze meelen? Vraagje, heb je niet het probleem dat het beeld soms 10 sec. wegvalt? smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ik wil ze met alle plezier mailen. Dan moet je mij even je e-mail adres geven. Maar ik geloof niet dat ze de files iets bijzonders in zich hebben, want ik heb ze al van verschillende boards gehaald en de meeste werken. <BR>En wat dat wegvallen van het beeld betreft; dat klopt, in het begin valt het beeld 1 of 2 keer een paar seconden uit. Maar het komt altijd terug.

Geplaatst:

Bij mijn 9302s werkt het ook allemaal,is dit normaal of een uitzondering?

Geplaatst:

Bij mij werkt het op de Nokia 9302 ook, maar wel alleen met firmware versie 15. Het beeld valt dan wel regelmatig 10 seconden weg.

Geplaatst:

@A. Hermelink, zie je PM.<P>Vreemd, vraag me toch af wat er dan 'verbeterd' is in Verzie 20... frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er een paar verschillende versies 20 geweest die stonden dan een paar dagen online en dan waren ze weer weg. Mijn versie komt rechstreeks vanaf de fabriek daar kan ik jullie dus helaas niet mee helpen.

Geplaatst:

Ook bij mijn zit er firmware 15 af fabriek in en het beeld valt ook geen moment weg.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.