Ga naar inhoud


@sat9500s september update firmware


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Vandaag die september update maar eens op mijn @sat9500s gezet. Voorheen had ik de een of andere februariversie die niet in het atsat-archief vermeld staat. Ging goed als je weet dat de instructies niet helemaal kloppen. Bij mij herstart hij na update dus sneller dan die 5 minuten. Zie op het oog geen veranderingen behalve dat de ondertitelingen nu werken en dat andere audiotalen nu zonder exit aangekozen worden, met helaas wel uitkomen in de channellist ipv naar full screen te gaan.

 

Dus na het downloaden en flashen zegt ie ready in de frontdisplay en dan het laatse kanaalnr waarop ie stond en kun je hem off zetten en re-booten.

De kanaalnummers beginnen nu met een P ervoor. Was bij mij voorheen niet had altijd 4 cijfers in de display.

Ik heb een 3CAS.

Sneller booten doet hij bij mij niet. Een echte standby heeft ie dus niet.

Het paarse scherm voor non-decryptable kun je onder de CA-opties overigens uitzetten. Kon je altijd al.

 

Denk eraan interlinkkabel (goeie!) tussen PC en @sat . @sat uitlaten via on/off achterop. KUP206 opstarten op PC, goeie firmwarefile kiezen, dan @sat aanzetten achterop en je ziet in de display en op PC wat er gebeurt.

 

Wat kun je fout doen: Onbewust gemakkelijk een nieuwe download en/of flashing starten. Dus nadat hij de 1e keer opgestart is na 1e flashen uitzetten achterop. Alvorens in KUP206 terminalprogramma verder te gaan morksen. Kijk dan laat je hem met een gedeeltelijke hersenpan achter en heb je een probleem. Dit effect bereik je al door per ongeluk op de enter-toets te drukken en de @sat staat nog aan.

Klaar met download,flash en 1e re-boot en dat 1e P-nummer in de display, schakelaar achterop gelijk uit.

 

Cheers,

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...