Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo <BR>Ik gebruikt de phillips dst 5816 en de eend <BR>file's maar toch ging vanmiddag rond een uur<BR>of 5 het beeld op zwart,zijn er nog meer mensen met dit probleem.<P>rgds ed

Geplaatst:

Uhhh, nee hoor perfect beeld<P>kijk je keys eens na, probeer eens wat<P>suc6 Helgo

Geplaatst:

Inderdaad, bij mij (Strong 8000 v.20) met eend ook mis.<P>Snif<P>Toch langzamerhand tijd voor CI ontvanger???<P>postitje<BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Nou, bij mij ook. Zelfde 5816 ontvanger. Kan het daar soms aan liggen, of zijn er collegas bij wie de 5816 wel kiosk laat zien?<P>Zweedsebennie

Geplaatst:

Hiero ook een filips 5816 met duk files,<BR>beeld ook zwart tegen 7 uur. Heeft het iets te maken met de firmware?? (heb zelf V19)

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Helgo:<BR><STRONG>Uhhh, nee hoor perfect beeld<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Ik neem aan dat je geen 5816 hebt, want ik heb n.l. ook geen beeld mad.gif" border="0

Geplaatst:

Vandaag, beter gezegd gisteren, ook bij mij rond de 19:00 met een Aston CI, dus zal niet alleen aan de type ontvanger liggen..

Geplaatst:

Ja, bij mij zijn ze ook weg sinds gisteren avond. Ik gebruik een Strong 4375 met Aston 1.5

Geplaatst:

Hummie, met aston 1.05, gewoon perfect beeld, alleen kan de mosc ook weer de kast in want ... PPV!!

Geplaatst:

Hier ook een 5816 geen beeld meer op de Kiosk kanalen<BR>Is er al iemand met een oplossing.<BR>Er wordt oom steeds gesproken over de oplossing voor de Taquilla kanalen wat is hier van waar

Geplaatst:

Hier Hummie met 1.03, gewoon beeld hoor.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Met Strong 4300 en aston cam 1.0 of 1.05 perfect beeld.

Geplaatst:

Heb gwkaart opnieuw geprog met de du files en heb weer beeld op de ks

Geplaatst:

Ook hier K weg heb een philips 7071 en eend files maar niks alleen reclame help!!!! straks geeft de philips alleen nog maar licht staat leuk in mijn kast.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.