Gast Geplaatst: 12 mei 2001 Geplaatst: 12 mei 2001 Voor de eerste maal is ècht alles weg! Tquila, C+ ned, fr en kiosque op Humax! Ik heb 2 kaarten, officieel en gold, same thing!!<P>Ik vind geen oplossing! Anderen met dit probleem? Het is raar dat alles tesamen is verlopen, ondanks mei-keys!
Gast Geplaatst: 12 mei 2001 Geplaatst: 12 mei 2001 hallo indieke<P>probeer de duck file hier werkt alles goed op gold en humax <P><BR>greeeetings mbon
Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 Sinds vandaag is ook bij mij alles op zwart gegaan.<BR>een flips bak met goldcard, heb oude en nieuwe duckies geprobeerd (3 mei, en 9 mei), en ik had nog andere fies viaviavia gekregen (mei/juni keys), maar niet werrekuh
Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 hallo ik heb dat zelfde probleem gehad maar dat was een ""hardware " probleem de lnb was te warm geworden, met dit weer waardoor, het signaal wel goed was maar de lnb in zijn ocilatorfrequentie gaat verlopen en dan ontvang je niks meer ik heb het opgelost door er een kapje eroverheen te bouwen waardoor de zon niet de lnb te warm laat worden.<P>een tip voor je dit gaat proberen koel de lnb maar eens met een natte doek als het beeld naar een paar minuten weer terug komt dan weet je dat hij te warm wordt.<P>rgds ed<p>[ 13-05-2001: Message edited by: evos ]
Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 "opgelost door er een kapje eroverheen te bouwen waardoor de zon niet de lnb te warm laat worden."<P>Was het maar zo, maar in de ochtend staat ie bij mij nog in de schaduw, en de avond ervor was er niets aan de hand...<P>maar toch bedankt voor deze tip, want na 1 uur staat ie wel de hele middag in de zon ...<P>ook nu nog steeds niets (en ook niet bij een kennis met dezelfde config) ....<BR>
Aanbevolen berichten